Вісник № 65

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13909

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії
    (НТУ "ХПІ", 2014) Удянська, Галина Михайлівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У роботі представлена математична постановка задачі оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії. Завдання оптимізації рекламних витрат представлено як завдання розроблення плану рекламної кампанії, спрямованого на максимізацію прибутку, котрий отримано від реалізації рекламованого товару, при обмеженому рекламному бюджеті, або на максимізацію кількості рекламних контактів із представниками цільового сегменту. Проблема оптимізації рекламної кампанії сформульована у вигляді задачі цілочисельного програмування.