Кафедра "Психіатрія, аддиктологія, психотерапія та клінічна психологія"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64962

Офіційний сайт кафедри https://web.kpi.kharkov.ua/medicine/uk/psyhiatriyi-addyktologiyi-psyhoterapiyi-ta-klinichnoyi-psyhologiyi

Кафедра "Психіатрія, аддиктологія, психотерапія та клінічна психологія" заснована в 2021 році.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового медичного інституту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Співробітники кафедри, окрім забезпечення навчального процесу та виконання наукових досліджень, надають консультативно-профілактичну допомогу населенню, розробляють та впроваджують нові медичні технології.

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор та 2 кандидата медичних наук;1 співробітник має звання професора, 2 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Особливості естетичного сприйняття творів образотворчого мистецтва
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2022) Найчук, Вікторія В.; Пономарьова, Валерія Валеріївна
    Актуальність дослідження. Вивчення особливостей естетичного сприйняття має беззаперечне значення для розробки ефективної системи естетичного розвитку особистості, позитивно впливає на світогляд та духовний світ людини, самостійність творчості та креативність, підвищує рівень пізнавальних процесів. Для забезпечення ефективного впливу естетичного сприйняття необхідним є вивчення його закономірностей та специфічних якостей. Мета дослідження – визначити особливості естетичного сприйняття творів художнього мистецтва в залежності від рівня естетичних здібностей. Методи дослідження. Семантичний диференціал для оцінки естетичних обєктів – візуальних художніх образів; методика оцінки естетичних здібностей (Фоменко & Найчук, 2022). Висновки. Спираючись на аналіз всіх семантичних полей досліджуваних, ми припускаємо, що: ‒ оцінка художніх творів мистецтва особами з низьким рівнем розвитку естетичних здібностей спирається суто на емоційно-інтуїтивному сприйнятті естетичного об’єкту та його оцінки на рівні категорій "приємно"-"неприємно", "подобається"-"не подобається"; ‒ оцінка художніх творів особами з середнім рівнем розвитку естетичних здібностей може бути представлена як процес емоційно- інтуїтивної оцінки об’єкту з подальшим співставленням їх з загальноприйнятими в суспільстві. ‒ оцінка художніх творів мистецтва особистістю з високим рівнем естетичних здібностей представляє складний процес поєднання емоційно-інтуїтивної оцінки об’єкту, співставлення сприйнятих образів з еталонами власного естетичного смаку та співвідношення їх з загальноприйнятими в суспільстві. Отже, ми можемо висунути гіпотезу про те, що центральним елементом, який впливає на розвиток естетичних здібностей особистості є формування в розвиток власного естетичного смаку.