Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Автомобіле- та тракторобудування

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78571

Офіційний сайт http://ait.khpi.edu.ua/

Мультидисциплінарний рецензований науковий журнал відкритого доступу, в якому висвітлюються питання щодо конструювання, експериментальних досліджень, математичного моделювання автомобілів, тракторів та військової техніки, їх вузлів, агрегатів, систем.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 2 рази на рік. ISSN 2078-6840 (Print)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка вібростійкості моторно-трансмісійних установок автомобіля з двома двигунами внутрішнього згорання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Подригало, Михайло Абович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Вахнюк, Сергій Анатолійович
    Проведено аналіз досліджень щодо підвищення енергоефективності автомобілів з двома незалежними моторно-трансмісійними установками шляхом узгодження параметрів трансмісії та режимів роботи двигунів. При використанні двох однакових моторно-трансмісійних установок, кожна з яких керує колесами одного борту машини, проблеми вирівнювання ККД немає, оскільки обидва двигуни працюють в однаковому режимі. Також немає проблеми з визначенням частини маси, приведеної до колінчастого валу одного двигуна, оскільки наведена маса ділиться навпіл між обома двигунами. Проблема виникає при встановленні на автомобіль двох двигунів зі своїми трансмісіями, що керують різними групами мостів машини. Для досягнення поставленої мети визначено розподіл маси автомобіля, що поступово рухається, між двома паралельно встановленими коливальними системами та цикловий пружний ККД моторно-трансмісійної установки автомобіля з двома паралельно встановленими ДВЗ, що керують різними групами мостів. В результаті проведеного дослідження визначено умову отримання максимального значення пружно-динамічного циклового ККД моторно-трансмісійної установки з двома двигунами, які встановлено паралельно. Ця умова виконується за рахунок рівності пружно-динамічних ККД моторно-трансмісійних установок першого і другого двигунів.