2024
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76250
Переглянути
Документ Моделювання стратегій ланцюгів постачань у проєктній діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Cеменчук, Катерина ЛеонідівнаДана робота присвячена дослідженню стратегій ланцюгів постачань у проєктній діяльності. Розглянуті стратегії для ланцюгів постачань, завдяки яким краще обслуговування клієнтів приведе до збільшення постачань та зниження витрат, що принесе вигоди усім стейхолдерам ланцюга постачань. Наведено наочний приклад довгострокового проєкту в ланцюзі постачань – це проєкт придбання судна. Конкретизовано життєвий цикл судна з позицій різних учасників проєкту поновлення (поповнення) флоту. Проаналізована кожна фаза життєвого циклу судноплавної компанії, досліджені ризики для кожної фази життєвого циклу, серед яких – стратегічний, економічний, комерційний, кредитний, інформаційний, екологічний. Виділені фази життєвого циклу проєкту управління ланцюга постачань, оскільки взаємозв'язки та зобов'язання між різними стейкхолдерами потребують побудови гнучкого ланцюга постачань. Такий ланцюг постачань передбачає вирішення серії завдань для задоволення вимог зацікавлених сторін і клієнтів; до того, як проєкт досягне фази завершення. Визначено альтернативні стратегії для ланцюга постачань. Враховуючі основні цілі управління ланцюгом постачань, можна виділити гібридну стратегію, яка використовує як ощадливі, так і гнучкі ланцюги постачань. При реалізації такої стратегії можна зменшити загальний час виконання замовлення; забезпечити надійність, правильну частоту доставки, якість та гнучкість поставки; оптимізувати рівень запасів у всьому ланцюгу постачань та мінімізувати загальні витрати. Підготовка та реалізація окремих проєктів із урахуванням стадії життєвого циклу здійснюється на основі вибору обґрунтованих стратегій розвитку ланцюгів постачань. Така необхідність реалізується за допомогою формалізованих методів для вибору проєктів, що найбільше відповідають стратегії розвитку підприємства та стадії його життєвого циклу. Залежно від того, які цілі має керівництво, різними будуть стратегії подальшого розвитку, що реалізуються через окремі проєкти. Виходячи з того, яку стратегію розвитку ставить собі компанія, таким буде основний перелік проєктів, що мають найбільшу цінність для компанії.