2024
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76250
Переглянути
Документ Розроблення прототипу автоматизованої системи створення супровідних документів освітнього процесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Цибульник, Сергій Олексійович; Накорик, Вікторія Валентинівна; Півторак, Діана ОлександрівнаАвтоматизовані системи у сфері освіти мають значний потенціал для розвитку та покращення навчального процесу. Їхня ефективність полягає не лише в швидкості, але й у можливості створення умов для більш доступного та персоналізованого процесу навчання. Впровадження цих систем сприяє створенню оптимального середовища для засвоєння знань, але вимагає вибору ретельного підходу для досягнення найкращих результатів. Одним із ключових аспектів автоматизації у цій галузі є створення, обробка та зберігання супровідних документів навчального процесу. Це дозволяє зменшити час, що витрачається на рутинні операції, такі як обробка, класифікація та зберігання документації. Підвищення продуктивності управління освітніми процесами через автоматизацію є важливим етапом у створенні більш ефективної системи освіти. Системи документообігу грають важливу роль у цьому контексті, допомагаючи підвищити прозорість та контроль над інформацією. Це стандартизує процеси роботи з документами, незалежно від їхнього формату – паперового чи електронного. Основні функції таких систем охоплюють керування процесом затвердження документів та контроль за різними версіями документації, для полегшення робочих процесів та збереження відповідності. У даній роботі було розроблено прототип автоматизованої системи створення супровідної документації освітнього процесу на прикладі силабусів. Розроблення прототипів автоматизованих систем – це важлива складова впровадження автоматизованих технологій у сфері освіти. У ролі одного з інструментів створення даної системи було використано Figma. Побудова макетних зразків автоматизованої системи за допомогою подібних інструментів дозволяє уникнути непотрібного дублювання роботи під час фази розроблення програмного забезпечення, оскільки елементи графічного інтерфейсу з кодовою базою їх оформлення можна перенести в кінцевий продукт. Для впровадження ефективної системи автоматизації у сфері освіти необхідно також враховувати потреби кінцевих користувачів. Отже, це надає можливість чітко уявити зовнішній вигляд та основні функціональні можливості розроблюваного програмного забезпечення та уникнути перевизначення вимог на пізніх етапах процесу розроблення. Такий комплексний підхід до використання автоматизованих технологій у сфері освіти дозволить забезпечити більш швидку та ефективну роботу навчальних закладів, створить сприятливе середовище для навчання та підвищить якість освіти в цілому.