2024
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76250
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Статичне дослідження задніх і бокових захисних пристроїв вантажних транспортних засобів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Островерх, Олександр Олегович; Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Венгер, Артур ІвановичВ роботі проведені статичні дослідження навантаження задніх і бокових захисних пристроїв вантажних транспортних засобів. В якості матеріалу застосована Сталь 20, з межею плинності 241МПа, і межею міцності в 448МПа. Навантаження проводилося в два етапи: 1) навантаження з лівого боку балки; 2) навантаження по центру. Так, як результати при додатку зусиль на лівий кінець балки буде аналогічний докладеному зусиллю з правого боку дослідження проводилося тільки з однієї лівої частини. Фіксація проводилася в місцях кріплення до рами на рівній відстані від центру з міжосьовою відстанню 1 280 мм.Документ Моделювання нерівностей дорожнього покриття з урахуванням згладжуючої здатності шин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Островерх, Олександр Олегович; Кожушко, Андрій Павлович; Кривошапов, Сергій ІвановичПри русі автомобіля по дорогах з різними видами покриття та різного ступеня зношеності виникають коливальні процеси які негативно впливають на продуктивність перевезення пасажирів та вантажів, обмежують швидкість руху та погіршують надійність транспортного засобу. Поліпшення експлуатаційних показників автомобіля потребує поглибленого дослідження взаємозв’язків між транспортним засобом та зовнішнім середовищем. На етапі проектування автомобіля ці дослідження раціонально проводити шляхом імітаційного моделювання за допомогою розрахункових еквівалентних моделей як досліджуваної системи так і зовнішнього впливу на неї. У такий спосіб можливо точніше оцінити конструкторські рішення с точки зору ефективності їх застосування. Тому при дослідженні плавності ходу автомобіля необхідно також враховувати здатність пневматичних шин згладжувати нерівності дороги. Здатність шини згладжувати нерівності мікропрофілю дороги описано за допомогою передавальної функції динамічної ланки у вигляді диференційного рівняння, яке дозволяє осереднити значення ординати мікропрофілю опорної поверхні по площадці плями контакту пневматичної шини з дорожнім покриттям. За результатами імітаційного моделювання нерівностей дороги у вигляді випадкової функції шляхом генерації випадкових збурювань по заданих статистичних характеристиках отримано кореляційні функції ординат середнього перетину мікропрофілю, спектральні щільності дисперсій та значення ординати нерівності дорожнього покриття з урахуванням здатності шини згладжувати нерівності дороги для різних типів дорожнього полотна. Що дозволяє підвищити точність розрахунків при математичному дослідженні автомобіля, як коливальної системи, за рахунок моделювання умов взаємодії пневматичної шини з опорною поверхнею максимально наближених до реальних умов впливу на підвіску нерівностей дороги. Та найбільш повно й достовірно визначити параметри плавності ходу та вибрати раціональну конструкцію системи підресорювання транспортного засобу з урахуванням умов експлуатації.