2024
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76250
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Досвід розробки та використання тренажерів для професійної підготовки фахівців у галузі електроенергетики(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Хоменко, Ігор Васильович; Плахтій, Олександр Андрійович; Панфілов, Юрій Іванович; Шуріпа, Данило АндрійовичРозглянуті питання розробки тренажерів для навчання та тестування електроенергетиків та студентів електроенергетичних спеціальностей. Вони базуються на сучасних знаннях в галузі електроенергетики. Приведено основні характеристики тренажерів та вимоги до їх комп’ютерного забезпечення. Розробки реалізують нову методику практичного навчання та тестування електроенергетиків і можуть бути використані на всіх етапах підготовки інженера-електрика. Розглянуті тренажери базуються на поєднанні практичних і теоретичних знань електроенергетичної галузі. Метою розробок є активізація та підвищення ефективності навчального процесу за рахунок впровадження нових технологій навчання. Технічні можливості програмного забезпечення реалізують як індивідуальну, так і командну роботу студентів та електроенергетичного персоналу. Відзначено, що за останні роки на кафедрі передача електричної енергії Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” розроблено та впроваджено в учбовий процес два професійні тренажери, що реалізовані у вигляді двох лабораторних практикумів. Перший допомагає студентам вивчати основні положення Нормативної документації в електроенергетичній галузі, другий – правила та послідовність оперативних перемикань в електричних мережах. Крім того, фахівці визначають високу ефективність тренажерних систем на базі прецедентно-аналітичних моделей. Розглянуто тренажерну програму за циклом Демінга. Її основою є відома концепція постійного поліпшення якості "Плануй-Виконуй-Перевіряй-Дій" (Plan, Do, Check, Act). Для електроенергетичної галузі підхід на основі циклу Демінга може складатись з циклічного планування діяльності, виконання запланованих дій, перевірки отриманих результатів та корегування невідповідності очікуванням. Детально представлений прецедентно-сценарний метод конструювання тренажерної системи на базі програмної платформи системи тренування за циклом Демінга.Документ Академічна доброчесність у закладах вищої освіти: проблеми реалізації вступу до ЄС(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Токарєв, Віктор Миколайович; Панфілов, Юрій ІвановичУ статті доведено, що академічна доброчесність є необхідною умовою успіхів у роботі освітян, закладає фундамент відповідальної поведінки студентів після навчання в університеті; визначено існування проблем реалізації академічної доброчесності на практиці (акaдемічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, списування, обман, хабарництво тощо); корупція в освіті, неприпустиме отримання неправомірних переваг та ін.). Наведено шляхи подолання проблем академічної доброчесності. Обґрунтовано академічну доброчесність як важливу складову якісної освіти та ключовий фaктор успішного вступу України до Європейського Союзу. Доведено, що реалізація академічної доброчесності вимагає спільних зусиль всіх учасників освітнього процесу та підтримки з боку держави та суспільства.