2024
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76250
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Інновації управління якістю бізнес-планування логістики готельно-ресторанних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Якименко-Терещенко, Наталія ВасилівнаНа основі здійсненого комплексу досліджень автором проаналізовано сучасний стан та перспективи впровадження інновацій управління якістю бізнес-планування логістики готельно-ресторанних послуг, як одного з вагомих інструментів стимулювання відновлення та підвищення ефективності сфери гостинності з огляду на сучасні підходи до формування складових бізнес-планування на засадах теорії управління якістю послуг. Проведене авторське дослідження дозволило визначити, що якість стала вирішальним показником конкурентоспроможності, ефективності й надійності підприємств, відповідно якісне бізнес-планування логістики готельно-ресторанних послуг є стратегічним завданням ефективної діяльності готельно-ресторанного бізнесу, логістичний підхід передбачає роботу з потоками процесів, що сприяє зростанню конкуренто-спроможності за рахунок ефективного управління підприємством. Визначено, що бізнес-план діяльності готельно-ресторанного господарства повинен мати розділи, що враховують не лише фінансово-господарську та маркетингову складові, але й відокремлені особливості функціонування логістичних ланцюгів готельно-ресторанних послуг, з урахуванням системи управління якості та оцінювання їх якісної складової на всіх етапах бізнес-планування. Доведено, що на операційному рівні впровадження управління якістю у процеси бізнес-планування докорінно змінює саму концепцію формування його складових, з урахуванням імплементації інструментарію контролю системи управління якістю послуг. Сформовано авторське розуміння рівнів управління якістю логістики готельноресторанних послуг. Визначено, що потенціал розвитку вітчизняного готельно-ресторанного бізнесу з точки зору наявності можливостей є дуже вагомим та недооціненим, як з точки зору розвитку окремого бізнесового проєкту так і внеску в економіку загальнодержавного рівня. Доведено, що впровадження інновацій в реалізацію системи управління якістю бізнес-планування логістики готельно-ресторанних послуг є складним та багатогранним процесом, що потребує координації всіх складових стратегічних перспектив: управління змінами; лінменеджмент/"Зелена стратегія"; топ-менеджмент; ІТ-технології; механізм управління якістю. Відхід від стандартизованих класичних методів управління та впровадження інновацій теорії управління якістю бізнес-планування готельно-ресторанних послуг є дієвим інструментом для підвищення ефективності бізнес-процесів. Бізнес-планування ланцюгів логістики готельно-ресторанних послуг на засадах управління якістю відкриває нові шляхи забезпечення високого рівня конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного бізнесу і як наслідок відповідність якості послуг, що надаються кінцевому споживачеві їх вартісній складовій.Публікація Девелоперський проєкт як основа девелоперської діяльності в готельно-ресторанному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаДевелоперський проєкт у готельно-ресторанному бізнесі є важливою складовою діяльності, що передбачає створення та розвиток готельноресторанних об'єктів з нуля або реконструкцію існуючих. Основна мета девелоперського проєкту полягає в створенні привабливого та функціонального середовища для клієнтів, що задовольняє їхні потреби та вимоги. Проєкт девелопменту - свідомо реалізована система послідовних взаємопов'язаних заходів з використанням обмеженого обсягу ресурсів протягом заданого періоду часу, спрямована на створення якісно нових об'єктів (комплексів об'єктів) нерухомості в задані терміни з метою подальшого повернення вкладених коштів і отримання доходу. Проєкти розвитку нерухомості виступають як різновид інвестиційних проєктів, що відрізняються, особливостями: висока капіталомісткість проєктів, тривалість інвестиційного циклу, фізична цілісність, неподільність (як правило) створюваного об'єкта, інноваційний характер проєктів та ін. Основні етапи реалізації девелоперського проєкту в готельно-ресторанному бізнесі включають: дослідження ринкових тенденцій, аналіз конкурентів, визначення цільової аудиторії та їхніх потреб; визначення місця розташування об'єкта, яке відповідає стратегічним цілям проєкту та вимогам цільової аудиторії; розробка концепції готельно-ресторанного комплексу, включаючи архітектурні та дизайнерські рішення, планування приміщень, інженерні мережі та інфраструктуру; оцінка вартості проєкту, складання бюджету, пошук інвесторів, укладення угод з фінансування; здійснення будівельних робіт та впровадження проєкту в життя відповідно до затверджених планів та графіків; просування готельно-ресторанного об’єкту на ринку, розробка маркетингової стратегії, рекламні кампанії та просування бренду; забезпечення ефективного управління готельно-ресторанним комплексом після його введення в експлуатацію, включаючи управління персоналом, обслуговування гостей, бронювання номерів та ін. Успішне втілення девелоперського проєкту в готельно-ресторанному бізнесі потребує комплексного підходу, управлінської експертизи, фінансової стійкості та уважного врахування потреб клієнтів і ринкових умов.Публікація Дослідження перспектив впровадження інноваційних підходів управління якістю в бізнес-плануванні готельно-ресторанного господарства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Стригуль, Лариса Станіславівна; Жадан, Тетяна Андріївна; Куниця, Катерина ВікторівнаНа основі здійсненого комплексу досліджень автором проаналізовано сучасний стан та перспективи перспектив впровадження інноваційних підходів управління якістю в бізнес-плануванні готельно-ресторанного господарства, як одного з провідних інструментів стимулювання відновлення та підвищення ефективності сфери гостинності з огляду на новітні підходи до формування складових бізнес-планування на засадах теорії управління якістю послуг. Проведене авторське дослідження дозволило визначити, що чинники, які обумовлюють характер і спрямованість нововведень бізнес-планування на підприємствах готельно-ресторанного господарства залежать від великої кількості факторів загалом та його елементів зокрема, так і управління якістю послуг, що є надзвичайно важливим аспектом діяльності індустрії гостинності нашої держави щодо ефективного управління економічними процесами і потребують відповідного оновлення підходів до їх реалізації, забезпечення, розробки та якісного перегляду щодо їх впровадження у життя саме в концепті сталого розвитку управління якістю. Здійснено дослідження статистики прибуткової нерухомості нашої країни та порівняльний аналіз потенційний запит на наявність та розширення сфери гостинності населення України, систематизовано та проаналізовано чинники негативного впливу на їх рівень. Надано удосконалене авторське розуміння напрямків та перспектив впровадження інноваційних підходів управління якістю в бізнес-плануванні готельно-ресторанного господарства. Також стисло досліджено основні ознаки та принципи система загального управління якістю - TQM, яка орієнтована на постійне поліпшення якості всієї організації та мінімізацію виробничих витрат та організації системи управління якістю, розробленої на основі стандарту ISO 9001. Доведено, що впровадження інноваційних підходів управління якістю в бізнес-плануванні готельно-ресторанного господарства є складним та многогранним процесом, потребує переосмислення та відходу від стандартизованих класичних методів, з урахуванням необхідності запровадження до їх складу методів теорії управління якістю. Впровадження інноваційних підходів управління якістю бізнес-планування можуть стати ефективним інструментом для модернізації та адаптації до сучасних стандартів і вимог клієнтів, сприяти впровадженню інновацій та покращенню ефективності бізнес-процесів.