2024
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76250
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Цифровий менеджмент як механізм підвищення ефективності діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Касич, Алла Олександрівна; Чмельова, Альона АнатоліївнаЦифровізація як процес всебічного використання цифрових технологій суттєво впливає на процеси прийняття управлінських рішень та зумовлює розвиток цифрового менеджменту. У статті поставлено мету дослідити роль цифрового менеджменту у процесах підвищення ефективності діяльності та загалом розвитку підприємства. Основою розуміння елементів цифрового менеджменту є концепція цифрового менеджменту. Серед основних переваг цифрового менеджмент названо: можливості збирати та аналізувати великі обсяги даних, автоматизацію взаємодії з партнерами та клієнтами, удосконалення управлінських інструментів тощо. Особливості формування системи цифрового менеджменту на практиці досліджено на прикладі компаній Nestlé та ПАТ «Рошен». Досвід цифрових трансформацій компанії Nestlé – це використання таких інструментів як штучний інтелект, хмарні технології, блокчейн, великі дані. Компанія ПАТ «Рошен» активно проваджує цифрові технології в процеси управління виробництвом, продажами та персоналом. Управлінським інструментом цифровізація є розроблення та реалізація відповідної стратегії. Стратегія цифровізації розглядається як процес впровадження цифрових технологій у різні сфери діяльності підприємства. На основі огляду наукових джерел визначено такі важливі елементи цифрового менеджменту як лідерство, зважений підхід, врахування перспективних тенденцій. Наведено в статті і перелік типових програм, які використовуються в цифровому менеджменті. Також наголошено на важливості створення сприятливих умов для формування системи цифрового менеджменту, зокрема необхідно: впровадження стратегічного планування, підтримка керівництва, навчання персоналу, ресурсне забезпечення. Надано рекомендації щодо впровадження цифрового менеджменту на українських підприємствах.