Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Особливості сучасного стану професійної підготовки студентів у технічних університетах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічне спілкування та риторика
    (ТОВ "Видавництво "Підручник НТУ "ХПІ", 2023) Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Метою навчально-методичного посібника «Педагогічне спілкування та риторика» є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Предметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Призначений для магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та для аспірантів усіх спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів крізь призму вивчення іноземних мов
    (ТДМУ "Укрмедкнига", 2017) Федчишин, Надія Орестівна; Єлагіна, Наталія Іванівна; Кліщ, Галина Іванівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Резнік, Світлана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    У статті визначено, що лідерська поведінка викладачів має взаємозв'язок із сприйняттям майбутніми фахівцями з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України свого лідерського потенціалу. Для забезпечення успішного формування лідерського потенціалу у майбутніх фахівців з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України рекомендовано педагогам профільних закладів освіти: по-перше, розвивати та вдосконалювати власний лідерський стиль; по-друге, ефективно використовувати мотивування здобувачів освіти до розкриття власного лідерського потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійних компетенцій магістрантів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" щодо моніторингу якості освіти у вищій школі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Костиря, Ірина Валентинівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Галузевий та регіональний контекст підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки"
    (2022) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна; Середа, Наталія Вікторівна; Костиря, Ірина Валентинівна
    Стаття присвячена питанню підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівня спеціальності 011 "Оосвітні, педагогічні науки". На підставі системного підходу розкрито сутність галузевого та регіонального контексту підготовки магістрів та докторів філософії в умовах технічного університету. Встановлено регіональну специфіку освітньої галузі, спрямовану на підвищення якості інноваційної підготовки і процесу навчання фахівців (різних напрямів: інженерного, економічного, управлінського тощо), процесу викладання (підвищення рівня майстерності, педагогічного потенціалу, формування викладацького лідерства тощо). Представлена розгорнута характеристика освітньо-професійної програми (ОП 011) та освітньо-наукової програми (ОНП PhD 011), які відповідають тенденціям розвитку спеціальності та ринку праці, місії та стратегії розвитку НТУ "ХПІ" до 2025 року. Окреслено інноваційні напрями модернізації підготовки магістрів та докторів філософії вказаної спеціальності в умовах технічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз зарубіжного досвіду країн північної європи щодо моделей професійної підготовки майбутніх творчих педагогів-лідерів в умовах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Cтаттю присвячено актуальній проблемі формування «якісного» майбутнього творчого педагога-лідера в умовах вищої освіти. У центрі уваги перебуває зарубіжний досвід вищої професійної педагогічної освіти країн Північної Європи. Встановлено, що професійна робота педагогів є однією з ключових детермінант не тільки успіхів здобувачів освіти у навчанні, а й їхнього впливу на соціальний й економічний розвиток майбутньої Європи. Зроблений аналіз моделей професійної підготовки педагогічних кадрів у вищій школі країн Північної Європи дозволив виявити систему пріоритетів у професійній підготовці педагогічних кадрів. Рекомендовано зарубіжний досвід проведеного дослідження до застосування у контексті підготовки педагогів-лідерів в умовах вищої системи освіти України, сприятиме вдосконаленню процесу підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розробки та запровадження методики з визначення коефіцієнту сформованості лідера
    (SSPG Publish, 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Дубініна, Оксана Миколаївна
    У статті запропоновано методику по визначенню коєфіцієнту сформованості лідера у майбутніх фахівців на підставі системно-квалітативного підходу, що поєднує в собі системність і принципи квалітології. Авторами виконано розрахунок коефіцієнту сформованості лідера. Представлено шкалу оцінювання рівня сформованості лідера: коефіцієнт рівня сформованості лідера, L (%) та підсумкову характеристику високого, середнього та низького рівня лідера.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Резнік, Світлана Миколаївна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    Статтю присвячено проблемі підвищення якості підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони в умовах освітніх трансформацій. Аналіз літературних джерел довів, що процеси євроатлантичної інтеграції охоплюють усе більше сфер життєдіяльності нашої держави і торкаються сфери освіти. У ході дослідження встановлено, що модернізація освітньої діяльності відбувається в контексті європейських вимог, принципів і стандартів держав – членів НАТО. У статті представлено низку чинників, які зумовлюють необхідність вирішення проблеми підвищення якості підготовки військових фахівців різних спеціальностей. Представлений аналіз наукових досліджень, присвячених різним питанням організації військової освіти та підготовки військових кадрів до професійної діяльності. Розкрито положення концепції інноваційно-стратегічного напряму підготовки майбутніх військових фахівців різних спеціальностей сектору безпеки, охорони, оборони.
  • Ескіз
    Документ
    Вимоги ринку праці та ключові тенденції формування "якісного" майбутнього фахівця другого та третього рівнів підготовки спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено актуальній проблемі формування “якісного” майбутнього педагога-лідера в умовах магістратури й аспірантури спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки”. Визначено сутність терміну “якісний здобувач вищої освіти” у вимірі теорії та практики професійної освіти. На підставі визначених вимог ринку праці до “skills” сучасних педагогічних кадрів та експериментальних даних досвіду підготовки магістрантів та аспірантів за спеціальністю 011 “освітні, педагогічні науки” в умовах НТУ “ХПІ” визначаються і обґрунтовуються ключові тенденції якісного формування майбутніх педагогів-лідерів. Запропоновано до розгляду і впровадження перспективи підвищення рівня професіональної компетентності викладачів університету непедагогічного профілю.