Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Роль та відповідальність викладача у визначенні та впровадженні дидактичних аспектів формування науково-дослідницької компетентності магістрів психолого-педагогічного напряму підготовки(НТУ "ХПІ", 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Тарасов, Максим ОлексійовичУ статті обговорюються питання ролі та відповідальності викладача у визначенні та впровадженні дидактичних аспектів формування науково- дослідницької компетентності магістрів психолого-педагогічного напряму підготовки.Документ Оцінювання готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення в умовах технічного університету(Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемам формування сучасних інженерних кадрів. Обґрунтовано методику оцінювання готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення. Практично перевірено розроблені критерії оцінювання рівня розвитку всієї сукупності особистісно-професійних умінь і здатностей майбутнього інженера.Документ Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі(Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.Документ Формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи»(НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціальності «Педагогіка вищої школи». Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерського програми з педагогіки вищої школи у процесі вивчення навчальної дисципліни «Практична підготовка та стажування». Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до майбутньої науково-педагогічної діяльності магістрантів.