Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій
    (Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія Євгенівна
    У статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано індивідуальне завдання з курсу "Практична підготовка та стажування". Шостий розділ містить контрольні запитання для підготовки до складання іспиту з дисципліни "Практична підготовка та стажування". Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з п'яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з дисципліни. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Фізична культура та психофізіологічний тренінг"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Фізична культура та психофізіологічний тренінг" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для заліку з дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг". Шостий розділ містить діагностичні методики, які можуть допомогти у діагностиці особистісної сфери магістрантів. Видання містить список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Формування громадянських цінностей студентської молоді – одна з головних проблем сьогодення
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Дяченко, Л. Б.