Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
61 результатів
Результати пошуку
Документ Цифровізація як засіб ведення навчального процесу на територіях, що межують з зоною бойових дій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаОкреслено переваги і проблемні аспекти цифровізації навчального процесу в регіонах України, що знаходяться в зоні бойових дій.Публікація Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту(Державний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаРозроблено методичні засади управління ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Розкрито їх сутність і спонукальні причини прояву. Запропоновано підходи до зниження рівня ідентифікованих ризиків: підвищення рівня споживчої готовності цільових споживачів –для ризику несприйняття інновацій; удосконалення системи мотивації чи коригування складу суб’єктів інноваційного процесу –для ризику інноваційної неготовностіПублікація Механізм комерціалізації інноваційної продукції промислового підприємства(Триторія, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана Валеріївна; Мельник, Ю. В.; Грищенко, Олена ФедорівнаПублікація Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаРозроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.Публікація Цифровізація економіки як фактор ризику на ринку праці(Видавництво "Факт", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаВиконано ідентифікацію і аналіз ризиків суб’єктів ринку праці, спричинених цифровізацією галузей економіки, в системі: сутність ризику, причини виникнення, можливі наслідки реалізації ситуацій ризику. Запропоновано комплекс рекомендацій щодо їх зниження.Публікація Особливості повоєнного відновлення прикордонних з агресором територій(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаОтримані результати поглиблюють засадничі аспекти формування організаційно-економічного механізму управління стратегіями повоєнного розвитку прикордонних з агресором територій.Публікація Тенденції розвитку логістики в цифровій економіці(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаОтримані результати поглиблюють засадничі аспекти розвитку логістики в умовах цифрової економіки, сприяють формуванню ефективних стратегій логістичного забезпечення повоєнного відновлення і стійкого економічного зростання економіки України.Публікація Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку(Державний університет "Одеська політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаДосліджено вплив міжнародного іміджу України, сформованого в умовах війни з Росією, на перспективи повоєнного відновлення національної економіки в руслі концепції інноваційного розвитку. Отримані результати можуть бути використані в якості інформаційно-аналітичної бази управління міжнародним іміджом держави в контексті формування передумов її інноваційного розвитку в умовах технологічних трансформацій. Вони поглиблюють методологічні засади маркетингового забезпечення стратегій інноваційного розвитку держави.Публікація Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій(Сумський національний аграрний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОтримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.Публікація Управління інноваційним розвитком в умовах технологічних трансформацій(Триторія, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаДосліджено проблеми управління інноваційним розвитком в умовах четвертої промислової революції і зміни технологічних укладів. Окреслено роль цифровізації у формуванні передумов випереджаючого інноваційного розвитку. Викладено підходи до управління знаннями як основою і результатом інноваційної діяльності. Визначено особливості управління інноваційним розвитком університетів в умовах технологічних трансформацій. Запропоновано підходи до ринково-орієнтованого антикризового управління інноваційним розвитком регіонів і галузей економіки.