Публікація:
Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій

Ескіз

Дата

2023

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сумський національний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Отримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.
The obtained results deepen the foundations of innovation management of organizations, in terms of taking into account in the system of management of marketing communications and commercialization of innovative products, features of formation and implementation of the main types of strategies for innovative development.

Опис

Ключові слова

інноваційний розвиток, інноваційний менеджмент, маркетинг інновацій, маркетингові комунікації, innovative development, innovation management, marketing of innovations, marketing communications

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій / С. Ілляшенко, Ю. Шипуліна, Н. Ілляшенко // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку = Marketing and competitiveness of socio-economic systems in the conditions of sustainable development : зб тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 червня 2023 р. / відп. за вип. Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. – Суми : СНАУ, 2023. – С. 189-191.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в