Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетинг знань в інноваційній діяльності підприємств(ScientificWorld-NetAkhatAV, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаРозкрито роль і завдання маркетингу знань (з урахуванням їх дуалізму) в інноваційній діяльності підприємств в умовах четвертої промислової революції.Публікація Застосування інноваційних Інтернет-технологій для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ(Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаПублікація Факторний аналіз стану інноваційної культури підприємства(Інститут суспільної трансформації, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаУ статті досліджено механізми формування інноваційної культури підприємства, визначено і систематизовано фактори, що впливають на її стан. Запропоновано підхід до багатофакторної оцінки рівня інноваційної культури, а також її окремих складових. Розроблено матрицю для виявлення ступеня радикалізації інноваційних рішень, що дає змогу визначити характер інноваційної діяльності та створюваних інновацій залежно від стану інноваційної культури суспільства і конкретного підприємства-інноватора.Документ Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу(Хмельницький національний університет, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Пересадько, Г. О.Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.Публікація Засади формування механізму управління інноваційним розвитком промислових підприємств на основі їх інноваційної культури(Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Управління інноваційним розвитком(Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій МиколайовичУ посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб`єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки. Викладено концептуальні основи формування організаційно-економічного механізму управління, запропоновано критеріальну і методичну базу для реалізації його функцій. Посібник містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку окремих суб`єктів господарської діяльності і економіки країни в цілому. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, а також широкого кола читачів, яких зацікавлять проблеми інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій.Документ Досвід розробки курсу "Інноваційний менеджмент" за програмою TEMPUS(Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаПублікація Маркетинговий супровід комерціалізації інноваційної продукції підприємств(2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВ статті запропонована схема управління вибором заходів маркетингового супроводу різних варіантів комерціалізації інноваційної продукції підприємства, що виділені за ступенем охоплення етапів інноваційного і життєвого циклу продуктової інновації. Вона дозволяє узагальнено окреслити коло методів і інструментів маркетингу інновацій, які забезпечують маркетинговий супровід обраних варіантів комерціалізації. Запропоновано підхід до урахування в заходах маркетингу інновацій особливостей виконання його завдань на етапах життєвого циклу нового товару, а також урахування стану споживчої готовності цільових споживачів, що дозволяє уточнити силу впливу, тривалість і бюджет заходів комплексу маркетингу інновацій. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє підвищити ефективність маркетингового супроводу комерціалізації інновацій в сучасних умовах трансформації технологічних укладів і спричинених цим змін вектору впливу факторів зовнішнього макро- і мікросередовища.Документ Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність(Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій МиколайовичДокумент Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу(Східноукраїнській національний університет ім. В. Даля, 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович