Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг знань в інноваційній діяльності підприємств
    (ScientificWorld-NetAkhatAV, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Розкрито роль і завдання маркетингу знань (з урахуванням їх дуалізму) в інноваційній діяльності підприємств в умовах четвертої промислової революції.
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування інноваційних Інтернет-технологій для підвищення конкурентоспроможності ВНЗ
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Факторний аналіз стану інноваційної культури підприємства
    (Інститут суспільної трансформації, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    У статті досліджено механізми формування інноваційної культури підприємства, визначено і систематизовано фактори, що впливають на її стан. Запропоновано підхід до багатофакторної оцінки рівня інноваційної культури, а також її окремих складових. Розроблено матрицю для виявлення ступеня радикалізації інноваційних рішень, що дає змогу визначити характер інноваційної діяльності та створюваних інновацій залежно від стану інноваційної культури суспільства і конкретного підприємства-інноватора.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу
    (Хмельницький національний університет, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Пересадько, Г. О.
    Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.
  • Ескіз
    Публікація
    Засади формування механізму управління інноваційним розвитком промислових підприємств на основі їх інноваційної культури
    (Херсонський державний аграрний університет, 2020) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Управління інноваційним розвитком
    (Університетська книга, 2005) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    У посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб`єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки. Викладено концептуальні основи формування організаційно-економічного механізму управління, запропоновано критеріальну і методичну базу для реалізації його функцій. Посібник містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Для фахівців з питань управління процесами інноваційного розвитку окремих суб`єктів господарської діяльності і економіки країни в цілому. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, аспірантів, викладачів, а також широкого кола читачів, яких зацікавлять проблеми інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід розробки курсу "Інноваційний менеджмент" за програмою TEMPUS
    (Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинговий супровід комерціалізації інноваційної продукції підприємств
    (2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    В статті запропонована схема управління вибором заходів маркетингового супроводу різних варіантів комерціалізації інноваційної продукції підприємства, що виділені за ступенем охоплення етапів інноваційного і життєвого циклу продуктової інновації. Вона дозволяє узагальнено окреслити коло методів і інструментів маркетингу інновацій, які забезпечують маркетинговий супровід обраних варіантів комерціалізації. Запропоновано підхід до урахування в заходах маркетингу інновацій особливостей виконання його завдань на етапах життєвого циклу нового товару, а також урахування стану споживчої готовності цільових споживачів, що дозволяє уточнити силу впливу, тривалість і бюджет заходів комплексу маркетингу інновацій. Практична реалізація отриманих результатів дозволяє підвищити ефективність маркетингового супроводу комерціалізації інновацій в сучасних умовах трансформації технологічних укладів і спричинених цим змін вектору впливу факторів зовнішнього макро- і мікросередовища.
  • Ескіз
    Документ
    Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність
    (Сумський державний університет, 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг інновацій як концепція ведення інноваційного бізнесу
    (Східноукраїнській національний університет ім. В. Даля, 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович