Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
47 результатів
Результати пошуку
Документ Урахування ризику морального старіння продукції в стратегіях інноваційного розвитку підприємств(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій МиколайовичРозроблено методичний підхід до аналізу рівня і урахування ризику морального старіння інноваційного продукту в стратегіях інноваційного розвитку підприємств. Він дозволяє прогнозувати зазначений ризик, визначати його рівень і обґрунтовано управляти стратегіями інноваційного розвитку як на етапах їх формування, так і на етапах їх реалізації.Документ Повоєнне відновлення і розвиток економіки України на засадах цифровізації: аналіз готовності(Національний університет "Запорізька політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОтримані результати розвивають і поглиблюють засади інформаційно-аналітичного забезпечення організаційно-економічного механізму управлін-ня стратегіями повоєнного відновлення і розвитку економіки України на заса-дах цифровізації. Їх практична реалізація сприятиме підвищенню ефективно-сті управління розробленням і реалізацією стратегій повоєнного відновлення і розвитку економіки України на засадах цифровізації.Документ Маркетинг інновацій як концепція і інструментарій інноваційного бізнесу(Видавництво Ліра-К, 2024) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВисвітлено методологічні засади маркетингу інновацій, що розглядається як концепція і інструментарій ведення інноваційного бізнесу в умовах технологічних трансформацій сучасної економіки.Публікація Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаРозроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.Документ Актуалізація потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в цифровій економіці(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОтримані наукові результати у сукупності поглиблюють засадничі аспекти управління актуалізацією стану потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в контексті забезпечення необхідних і достатніх умов їх переходу на шлях інноваційного зростання (у т.ч. випереджаючого) в цифровій економіці.Документ Віртуальний туризм як перспективний напрямок його повоєнного інноваційного розвитку(2023) Анопа, Антон Станіславович; Ілляшенко, Сергій МиколайовичДосліджується роль віртуального туризму у забезпеченні повоєнного відновлення і інноваційного розвитку економіки України.Публікація Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку(Державний університет "Одеська політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаДосліджено вплив міжнародного іміджу України, сформованого в умовах війни з Росією, на перспективи повоєнного відновлення національної економіки в руслі концепції інноваційного розвитку. Отримані результати можуть бути використані в якості інформаційно-аналітичної бази управління міжнародним іміджом держави в контексті формування передумов її інноваційного розвитку в умовах технологічних трансформацій. Вони поглиблюють методологічні засади маркетингового забезпечення стратегій інноваційного розвитку держави.Публікація Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій(Сумський національний аграрний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОтримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.Публікація Інтелектуальний капітал як ключовий фактор повоєнного відновлення еко-номіки України: проблеми розвитку(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаОкреслено основні причини зменшення людського капіталу як підсистеми інтелектуального капіталу підприємств та установ, а також причини які стримують його зростання в повоєнний період (а разом з тим і інтелектуального капіталу держави у цілому). Отримані результати дозволяють підвищити рівень обґрунтованості заходів щодо забезпечення повоєнного відновлення і випереджаючого інноваційного розвитку вітчизняної економіки.Документ Інтелектуальний капітал і інноваційна культура як базові передумови інноваційного розвитку(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОтримані результати поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту організацій в частині урахування рівнів їх інтелектуального капіталу і інноваційної культури як необхідних і достатніх умов для переходу на шлях інноваційного розвитку, а також для обґрунтованого визначення пріоритетних стратегій інноваційного розвитку організацій в умовах технологічних трансформацій спричинених І4.0.