Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 47
  • Ескіз
    Документ
    Урахування ризику морального старіння продукції в стратегіях інноваційного розвитку підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Розроблено методичний підхід до аналізу рівня і урахування ризику морального старіння інноваційного продукту в стратегіях інноваційного розвитку підприємств. Він дозволяє прогнозувати зазначений ризик, визначати його рівень і обґрунтовано управляти стратегіями інноваційного розвитку як на етапах їх формування, так і на етапах їх реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Повоєнне відновлення і розвиток економіки України на засадах цифровізації: аналіз готовності
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати розвивають і поглиблюють засади інформаційно-аналітичного забезпечення організаційно-економічного механізму управлін-ня стратегіями повоєнного відновлення і розвитку економіки України на заса-дах цифровізації. Їх практична реалізація сприятиме підвищенню ефективно-сті управління розробленням і реалізацією стратегій повоєнного відновлення і розвитку економіки України на засадах цифровізації.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг інновацій як концепція і інструментарій інноваційного бізнесу
    (Видавництво Ліра-К, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Висвітлено методологічні засади маркетингу інновацій, що розглядається як концепція і інструментарій ведення інноваційного бізнесу в умовах технологічних трансформацій сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.
  • Ескіз
    Документ
    Актуалізація потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в цифровій економіці
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Отримані наукові результати у сукупності поглиблюють засадничі аспекти управління актуалізацією стану потенціалу інноваційного розвитку промислових підприємств в контексті забезпечення необхідних і достатніх умов їх переходу на шлях інноваційного зростання (у т.ч. випереджаючого) в цифровій економіці.
  • Ескіз
    Документ
    Віртуальний туризм як перспективний напрямок його повоєнного інноваційного розвитку
    (2023) Анопа, Антон Станіславович; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Досліджується роль віртуального туризму у забезпеченні повоєнного відновлення і інноваційного розвитку економіки України.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Досліджено вплив міжнародного іміджу України, сформованого в умовах війни з Росією, на перспективи повоєнного відновлення національної економіки в руслі концепції інноваційного розвитку. Отримані результати можуть бути використані в якості інформаційно-аналітичної бази управління міжнародним іміджом держави в контексті формування передумов її інноваційного розвитку в умовах технологічних трансформацій. Вони поглиблюють методологічні засади маркетингового забезпечення стратегій інноваційного розвитку держави.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій
    (Сумський національний аграрний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальний капітал як ключовий фактор повоєнного відновлення еко-номіки України: проблеми розвитку
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено основні причини зменшення людського капіталу як підсистеми інтелектуального капіталу підприємств та установ, а також причини які стримують його зростання в повоєнний період (а разом з тим і інтелектуального капіталу держави у цілому). Отримані результати дозволяють підвищити рівень обґрунтованості заходів щодо забезпечення повоєнного відновлення і випереджаючого інноваційного розвитку вітчизняної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальний капітал і інноваційна культура як базові передумови інноваційного розвитку
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту організацій в частині урахування рівнів їх інтелектуального капіталу і інноваційної культури як необхідних і достатніх умов для переходу на шлях інноваційного розвитку, а також для обґрунтованого визначення пріоритетних стратегій інноваційного розвитку організацій в умовах технологічних трансформацій спричинених І4.0.