Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинг інновацій як концепція і інструментарій інноваційного бізнесу(Видавництво Ліра-К, 2024) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВисвітлено методологічні засади маркетингу інновацій, що розглядається як концепція і інструментарій ведення інноваційного бізнесу в умовах технологічних трансформацій сучасної економіки.Документ Фактори ризику на етапах інноваційного процесу: маркетинг і менеджмент інновацій(Український державний університет науки і технологій, 2024) Ілляшенко, Сергій МиколайовичОкреслено і систематизовано фактори ризику на етапах типового інноваційного процесу, що поглиблює засади маркетингу і менеджменту інновацій в частині формування їх інформаційно-аналітичної бази.Документ Управління знаннями в інноваційному процесі у сфері високих технологій(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія СергіївнаСистематизовано процедури управління знаннями на етапах основних стадій інноваційного процесу в сфері високих технологій. Окреслено джерела і напрямки використання знань, а також супутні ризики.Публікація Вплив інноваційної культури суб'єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій(Видавець Роман Козлов, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія СергіївнаВиконано аналіз впливу інноваційної культури суб’єктів інноваційного процесу на ризик комерціалізації інновацій.Документ Інформаційні потоки в маркетингу і логістиці інноваційного процесу в умовах технологічних трансформацій(2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВизначено роль і місце, а також склад і порядок взаємодії інформаційних потоків в маркетинговому і логістичному супроводі етапів інноваційного процесу, що реалізується в умовах технологічних трансформацій спричинених четвертою промисловою революцією і зміною технологічних укладів. Удосконалено методичні засади управління маркетинговим і логістичним супроводом інноваційного процесу на промислових підприємствах в умовах неповної визначеності щодо дії факторів впливу зовнішнього мікро- і макросередовища. Досліджено вплив технологій четвертої промислової революції на маркетинговий і логістичний супровід інноваційного процесу. Розкрито особливості їх застосування в маркетинговій і логістичній діяльності підприємств-інноваторів. Розроблено засадничі аспекти формування організаційно-економічного механізму управління комерціалізацією інновацій промислових підприємств на засадах маркетингу і логістики.Публікація Стратегічні підходи до комерціалізації знань як завершального етапу інноваційного процесу(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Шипуліна, Юлія СергіївнаОтримані результати сприяють раціоналізації вибору стратегічних підходів до комерціалізації знань господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення. У сукупності вони розвивають засади менеджменту знань суб’єктів інноваційної діяльності різного рівня (окремих організацій, галузей, національної економіки у цілому) в частині поглиблення методологічних засад формування організаційно-економічного механізму комерціалізації знань організацій як безпосередньо, так і знань, що втілені у продуктові і процесні інновації.Публікація Комерціалізація знань в інноваційному процесі промислових підприємств(2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Райко, Діана ВалеріївнаВизначено місце і роль знань в інноваційному процесі промислових підприємств з урахуванням особливостей їх продукування і використання (комерціалізації) в умовах трансформації технологічних укладів і розвитку ІР4. Показано, що знання в інноваційному процесі мають дуалістичну природу: вони є основою прийняття обґрунтованих інноваційних рішень, а також одночасно – їх результатом. Окреслено види знань на основі яких приймають управлінські рішення щодо управління знаннями в інноваційному процесі. Удосконалено схему отримання і використання (комерціалізації) знань підприємством, що розвивається інноваційним шляхом, зокрема, в частині коригування і розширення джерел нових знань і напрямів їх використання. Уточнено зміст процедур основних етапів управління орієнтованим на знання інноваційним розвитком підприємства в умовах ІP4, зокрема, з позицій визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку (наздоганяючий, слідування за лідером, випереджаючий) і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку (захисна, помірковано-наступальна, агресивно-наступальна). Досліджено практичні аспекти продукування і комерціалізації знань промисловими підприємствами України, за їх результатами встановлено значне переважання стратегій опосередкованої комерціалізації знань над стратегіями безпосередньої комерціалізації. Визначено сильні і слабкі сторони системи управління продукування і комерціалізацією знань промисловими підприємствами України. Визначено зовнішні можливості і загрози орієнтованого на знання інноваційного розвитку промислових підприємств України. Зроблено висновок про наявність сприятливих зовнішніх і внутрішніх можливостей переходу промислових підприємств на шлях випереджаючого орієнтованого на знання інноваційного розвитку. А також про наявність загроз реалізації відповідних стратегій інноваційного розвитку.Публікація Маркетинговий аналіз проблем споживачів як фактора мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок(Інтерсервіс, 2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія СергіївнаОтримані результати розвивають і поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій в частині розроблення теоретико-методичного підходу до маркетингового аналізу проблем споживачів як фактору мотивації їх поведінки і джерела ідей інноваційних розробок для формування на цій основі і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства в перманентно мінливих умовах трансформації технологічних укладів і четвертої промислової революції.