Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 36
  • Ескіз
    Документ
    Урахування ризику морального старіння продукції в стратегіях інноваційного розвитку підприємств
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Розроблено методичний підхід до аналізу рівня і урахування ризику морального старіння інноваційного продукту в стратегіях інноваційного розвитку підприємств. Він дозволяє прогнозувати зазначений ризик, визначати його рівень і обґрунтовано управляти стратегіями інноваційного розвитку як на етапах їх формування, так і на етапах їх реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Повоєнне відновлення і розвиток економіки України на засадах цифровізації: аналіз готовності
    (Національний університет "Запорізька політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати розвивають і поглиблюють засади інформаційно-аналітичного забезпечення організаційно-економічного механізму управлін-ня стратегіями повоєнного відновлення і розвитку економіки України на заса-дах цифровізації. Їх практична реалізація сприятиме підвищенню ефективно-сті управління розробленням і реалізацією стратегій повоєнного відновлення і розвитку економіки України на засадах цифровізації.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг інновацій як концепція і інструментарій інноваційного бізнесу
    (Видавництво Ліра-К, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Висвітлено методологічні засади маркетингу інновацій, що розглядається як концепція і інструментарій ведення інноваційного бізнесу в умовах технологічних трансформацій сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Урахування ризиків на етапі маркетингового обґрунтування стратегії інноваційного розвитку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичний підхід до аналізу і урахування ризиків організації-інноватора (підприємства чи установи) на етапі маркетингового обґрунтування її стратегії інноваційного розвитку. Він дозволяє урахувати маркетингові ризики спричинені міжнародним і національним бізнес-середовищем, а також ризики суб’єктивних управлінських рішень фахівців служби маркетингу організації-інноватора, що прийняті в умовах неповної визначеності як щодо предмету рішень, так і їх можливих наслідків. Окреслено рекомендації щодо вибору варіантів рішень в системі управління стратегіями інноваційного розвитку у залежності від визначеного рівня супутнього їм ризику. Їх урахування дозволяє підвищити рівень обґрунтованості, а також шанси на ринковий успіх зазначених стратегій.
  • Ескіз
    Документ
    Віртуальний туризм як перспективний напрямок його повоєнного інноваційного розвитку
    (2023) Анопа, Антон Станіславович; Ілляшенко, Сергій Миколайович
    Досліджується роль віртуального туризму у забезпеченні повоєнного відновлення і інноваційного розвитку економіки України.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Досліджено вплив міжнародного іміджу України, сформованого в умовах війни з Росією, на перспективи повоєнного відновлення національної економіки в руслі концепції інноваційного розвитку. Отримані результати можуть бути використані в якості інформаційно-аналітичної бази управління міжнародним іміджом держави в контексті формування передумов її інноваційного розвитку в умовах технологічних трансформацій. Вони поглиблюють методологічні засади маркетингового забезпечення стратегій інноваційного розвитку держави.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій
    (Сумський національний аграрний університет, 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальний капітал як ключовий фактор повоєнного відновлення еко-номіки України: проблеми розвитку
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Окреслено основні причини зменшення людського капіталу як підсистеми інтелектуального капіталу підприємств та установ, а також причини які стримують його зростання в повоєнний період (а разом з тим і інтелектуального капіталу держави у цілому). Отримані результати дозволяють підвищити рівень обґрунтованості заходів щодо забезпечення повоєнного відновлення і випереджаючого інноваційного розвитку вітчизняної економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Інтелектуальний капітал і інноваційна культура як базові передумови інноваційного розвитку
    (2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Отримані результати поглиблюють засадничі аспекти інноваційного менеджменту організацій в частині урахування рівнів їх інтелектуального капіталу і інноваційної культури як необхідних і достатніх умов для переходу на шлях інноваційного розвитку, а також для обґрунтованого визначення пріоритетних стратегій інноваційного розвитку організацій в умовах технологічних трансформацій спричинених І4.0.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційний капітал і інноваційна культура в управлінні інноваційним розвитком підприємств в умовах технологічних трансформацій
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2023) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Метою статті є розроблення підходу до визначення стратегічних напрямів і в їх руслі стратегій інноваційного розвитку підприємства в умовах технологічних трансформацій, залежно від співвідношення рівнів його інноваційного капіталу й інноваційної культури, що розглядаються, відповідно, як сукупність інтелектуальних ресурсів і здатність їх реалізувати. Уточнено структуру інтелектуального капіталу та структуру інноваційної культури підприємства в частині коригування складу їх елементів та їх характеристик з метою урахування специфіки інноваційного розвитку в нестабільних умовах зміни технологічних укладів і четвертої промислової революції. Визначено схему взаємодії інтелектуального капіталу і інноваційної культури підприємства в процесі обґрунтування вибору перспективних напрямів, орієнтованого на знання його інноваційного розвитку і розроблення відповідних інноваційних стратегій. Вона дозволила уточнити роль базових передумов інноваційного розвитку: інтелектуального капіталу, в якому сконцентровано інтелект і знання персоналу, що є основними засобами і результатами інноваційної діяльності, а також інноваційної культури, яка забезпечує сприйняття, сприяє створенню і використанню інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінювання за вербально-числовою шкалою рівня інтелектуального капіталу і інноваційної культури підприємства, що розвивається інноваційним шляхом. Розроблено таблицю рішень для визначення перспективних напрямів і відповідних їм стратегій інноваційного розвитку підприємства, залежно від співвідношення оцінок рівнів його інтелектуального капіталу й інноваційної культури. Отримані результати у сукупності поглиблюють засади інноваційного менеджменту в частині удосконалення системи управління за формалізованими процедурами процесами визначення перспективних напрямів і стратегій інноваційного розвитку підприємств, з урахуванням наявних інтелектуальних ресурсів і можливостей їх реалізації в умовах зміни технологічних укладів і четвертої промислової революції.