Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Ресурси резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю під час воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна БорисівнаСтаття присвячена дослідженню ресурсів резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю в сфері надання психологічної допомоги постраждалим від військової агресії. Дослідження сфокусоване на вивченні рівня резільєнтності та копінг механізмів, які забезпечують здатність майбутніх психологів до адаптації в умовах постійного емоційного стресу. В дослідженні взяли участь 50 майбутніх психологів у віці 18-22 роки як респонденти, що були поділені на дві групи залежно від наявності чи відсутності волонтерського досвіду під час воєнного стану. Було виявлено, що майбутні психологи, які займаються волонтерською діяльністю в основному спираються на когнітивні та поведінкові копінги і недостатньо використовують емоційні, що може вказувати на їхню неготовність працювати з власними емоціями.Документ Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Педагогічна психологія"(2022) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаКурс «Педагогічна психологія» розраховано на 3 кредити / 90 годин, з яких 48 аудиторних годин (32 години – лекційний курс, 16 годин – практичні заняття) та 42 годин відводиться на самостійну роботу. В процесі вивчення дисципліни «Педагогічна психологія» передбачено два модульних контролю та наприкінці диференційований залік.Документ Комунікативні властивості студентів-психологів, схильних до лідерства(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна; Чебакова, Юлія ГригорівнаДослідження присвячене темі комунікативних властивостей студентів-психологів, що схильні до лідерства. Тема дослідження зумовлена популярністю спеціальності "Психологія", що зростає, і необхідністю вдосконалення освітніх програм не тільки в напрямі забезпечення ключових фахових компетентностей, а й у напрямі розвитку soft skills, до яких відносяться лідерство та комунікативні здібності. Акцент робиться на необхідності визначення особливостей комунікативних особливостей майбутніх психологів схильних до лідерства з метою подальшої розробки індивідуалізованих програм розвитку лідерства студентів цього професійного напрямку.Документ Особистість викладача як чинник ефективної підготовки студентів психологів до майбутньої професійної діяльності(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія ВікторівнаРозглянуто питання успішності професійної діяльності викладачів, вплив особистості викладача на формування студентської молоді. Наведено результати емпіричного дослідження, згідно з якими було виявлено особистісні якості, які є властивими саме успішним викладачам. Визначено загальний показник життєстійкості та домінування компонентів, які становлять цей показник. З'ясовано пріоритети життєвих сфер і термінальних цінностей професійного життя у двох групах викладачів.Документ Актуальні проблеми формування педагогічної культури викладача вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія ВікторівнаДокумент Психолого-педагогічні аспекти діагностики та шляхів формування відповідальності особистості майбутніх фахівців(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаУ статті проведено теоретико-методологічний аналіз дефініції "відповідальність”, розглянуто різні види структури складного феномену відповідальності особистості; проаналізовано чотирикомпонентну структуру відповідальності особистості, що включає в себе когнітивний, мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний компоненти. На основі поданої структури, що дозволяє дослідити рівні сформованості відповідальності особистості від надвідповідальності до невідповідальності за всіма компонентами, було проведено діагностику рівня відповідальності особистості здобувачів другого освітнього рівня “магістр” за трьома спеціальностями 053 “Психологія”, 011 “Освітні, педагогічні науки”, 281 “Публічне управління та адміністрування”. З’ясовано, що здобувачі жодної зі спеціальностей не мають достатньо розвиненої відповідальності за всіма компонентами, що зумовлює необхідність розробки та впровадження відповідної розвиваючої та корекційної програми в освітній процес. На основі отриманих результатів було запропоновано психолого-педагогічну програму, що складається з трьох блоків - інформаційного, операційно-діяльнісного та рефлексивного - для комплексного підвищення рівня відповідальності особистості студентів-магістрантів.Документ Формування комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти(Мадрид, 2020) Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаМонографію присвячено проблемі дослідження формування комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти у процесі вивчення психолого-педагогічних та управлінських дисциплін. Створення нових умов навчання і виховання сучасної молоді направлено на здійснення більш якісної і різнопланової підготовки висококваліфікованих фахівців різних напрямів навчання. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну технологію формування комунікативної компетентності студентів ЗВО. Призначено для наукових працівників, педагогів, аспірантів і студентів закладів вищої освіти.Документ Моделювання соціалізаційних процесів студенства засобами інноваційних психологічних технологій (трансформаційних ігор)(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2017) Попова, Галина Вікторівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Богдан, Жанна БорисівнаУ статті аналізуються соціалізовані процеси і кризові ситуації в студентські роки. Наводиться опис трансформаційних коучінгових ігор, що моделюють ситуа-ції в області особистісних, групових і професійних відносин. Розглядаються ре-зультати дослідження ціннісних протиріч у майбутніх фахівців в умовах моделю-вання кар'єрного шляху за допомогою коучингової трансформаційної гри «Призначення». Представлені дані спостережень щодо гендерних особливостей типових ціннісних протиріч майбутніх фахівців.Документ Гендерні відмінності особистісних характеристик віртуального спілкування молоді студентського віку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія ВікторівнаУ статті розглянуто певні особливості віртуального спілкування активних інтернет-користувачів студентського віку; проведено емпіричне дослідження; визначено гендерні відмінності особистісних характеристик молоді під час інтернет-комунікацій.Документ Методичні вказівки до виконання дипломних робіт(НТУ "ХПІ", 2013) Романовський, Олександр Георгійович; Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Гура, Тетяна Віталіївна