Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Складська логістика та управління запасами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Білоцерківський, Олександр Борисович
    Складська логістика та управління запасами займає ключове місце в логістичній системі як окремого підприємства, так і матеріально-технічного забезпечення торгово-промислової корпорації в цілому. Забезпечення єдиного і безперервного процесу постачання структурних одиниць на всіх рівнях ієрархії необхідними запасами в оптимальній кількості і заданої якості – це найважливіша гарантія їхнього ефективного функціонування і безумовного виконання поставлених планових завдань. Навчальна дисципліна «Складська логістика та управління запасами» належить до вибіркових дисциплін спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля». Предметом навчальної дисципліни є логістичні процеси, які пов’язані зі зміною параметрів форми, часу розміщення запасів на підприємстві. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів системних знань і розуміння теоретичних і практичних засад щодо основ логістики, розробки методів організації складського господарства, системи закупівель, приймання, розміщення, обліку товарів і управління запасами з метою мінімізації витрат, пов’язаних із складуванням і переробкою товарів. Завданнями навчальної дисципліни є: 1) проєктування та розробка системи управління запасами на підприємстві; 2) розрахунок показників якості управління запасами продукції;3) організація технологічного процесу на складі, як ланки логістичного ланцюга; 4) оптимізація системи складування з урахуванням специфіки бізнесу та особливостей сучасної економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Шапран, Євген Миколайович; Сергієнко, Олена Андріанівна; Гапоненко, Ольга Євгенівна; Соснов, Ігор Ігорович; Білоцерківський, Олександр Борисович; Шапран, Олена Євгенівна
    У монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання логістичного методу "швидкого реагування" в ланцюзі поставок
    (Біла К. О., 2010) Білоцерківський, Олександр Борисович
    Наведено поняття методу "швидкого реагування" та умови до його застосування, розкрито переваги від впровадження цього методу, наведено його практичне використання на прикладі американських компаній.