Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Ряди"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Криволінійні інтеграли"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.Документ Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Подвійні інтеграли"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя ВасилівнаПропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.