Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Ряди"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя Василівна
    Пропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Криволінійні інтеграли"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя Василівна
    Пропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до індивідуальних завдань за темою "Подвійні інтеграли"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Ахієзер, Олена Борисівна; Геляровська, Оксана Анатоліївна; Дунаєвська, Ольга Ігорівна; Галуза, Олексій Анатолійович; Москалець, Наталя Василівна
    Пропоновані методичні вказівки містять приклади розв’язання типових задач і вправ, виконання яких сприяє засвоєнню фундаментальних понять вищої математики. Мінімально необхідна кількість теорії та велика кількість прикладів відповідає особливостям самостійного навчання. Досить дрібне розбиття на теми дозволяє використовувати його з різними навчальними програмами та при побудові індивідуальних траєкторій навчання.