Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз результатів педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів(ООО "Евразийское Научное Содружество", 2017) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаУ статті проаналізовано результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Після проведення експерименту студенти експериментальної групи показали значно більш високий рівень до професійної готовності, ніж студенти контрольної групи. Так, в експериментальній групі кількість студентів з високим рівнем сформованості готовності до професійної діяльності збільшилась майже в п’ять разів (11,3 % було в експериментальній групі, 52 % стало), у той же час показник контрольної групи змінився лише в 1,4 рази (було 24,7 %, стало - 34,4 %). Результати експерименту дозволили зробити висновок, що розроблені педагогічні умови значним чином впливають на рівень готовності майбутніх інженерів програмістів до професійної діяльності.Документ Визначальні чинники забезпечення якості освіти при вивченні іноземної мови(Чорноморський національний університет ім. Петра Могили, 2007) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаДокумент Викладання англійської мови професійного спілкування як соціальне завдання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2009) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаДокумент Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2006) Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Беркутова, Тетяна ІванівнаУ статті розглянуто проблему використання філософії бенчмаркінгу з метою управління якістю навчального процесу.Документ Формування контингенту студентів технічного ВНЗ, що навчаються англійською мовою(Львівська політехніка, 2008) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаРозглянуто один з підходів до формування контингенту студентів спеціальності технічного вузу, що навчаються англійською мовою. Для вирішення проблеми пропонується використовувати стратегію Парето. Запропонований підхід дозволяє підвищити якість навчального процесу і керувати ним.Документ Сутність та структурні компоненти готовності майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності(Донецький національний технічний університет, 2017) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаУ статті на основі аналізу літератури визначено і доповнено зміст поняття "готовності" майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності. Докладно окреслено характеристику діяльності майбутніх інженерів-програмістів, визначено її специфіку, розглянуто важливі етапи діяльності інженера-програміста при розробці програмних продуктів, які мають бути відображеними у їхній професійній підготовці. Розглянуто і проаналізовано структурні компоненти професійної готовності взагалі і, виходячи з особливостей професійної підготовки інженерів-програмістів, визначені структурні компоненти їх готовності до професійної діяльності, а зокрема – мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний.Документ Про один підхід до формування контингенту студентів cпеціальності технічного вузу, що навчаються англійською мовою(Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2008) Гончаренко, Тетяна ЄвгенівнаНа сучасному етапі розвитку Україна переживає складний період трансформації та радикальних перетворень у галузі освіти. Вибором нашої країни стала європейська інтеграція, тобто узгодженість системи вищої освіти європейських країн та приведення їх до єдиного стандарту, яким є Болонський процес. Цей процес охоплює цілу низку напрямів, одним із виявів якого є підвищення якості вищої освіти в Україні та здатність випускників вузів до працевлаштування в умовах відкритого європейського й світового ринків праці.