Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
26 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз галузі традиційного велопрокату у Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горова, Ксенія Олександрівна; Кобзарєва, Г. Ю.Документ Порівняння методик визначення перспективних напрямів розміщення аутсорсингових замовлень(Мукачівський державний університет, 2016) Горова, Ксенія ОлександрівнаМетою статті є порівняння методик визначення перспективних напрямів розміщення аутсорсингових замовлень та визначення основних чинників, на які зважатиме замовник аутсорсингових послуг при виборі виробничого аутсорсера. При проведенні дослідження використані такі методи, як аналізу та синтезу, теоретичного узагальнення. Результати проведеного дослідження полягають в тому, що було порівняно методики визначення перспективних напрямів розміщення аутсорсингових замовлень. В роботі досліджено Top 100 Outsourcing Destinations агенції Tholons, Global Outsourcing Index та Future Outsourcing Index М. Міневича та Ф. Дж. Рітчера, IT Outsourcing Review, розроблений СЕЕОА. Оцінка привабливості регіону як аутсорсера має здійснюватися, перш за все, на балансі таких показників, як ризики виконання замовлень в країні та їх вартість. Також увага має приділятися наявності трудових ресурсів, транспортній інфраструктурі та зв’язку, загальному розвитку країни. При розміщенні замовлення на виробничий аутсорсинг замовника цікавитиме швидкість їх виконання, якість виробленої продукції та низькі ризики. Формування країни як успішного виробничого аутсорсера відбуватиметься при наявності промислово розвинутих регіонів, міст-інноваційних центрів, що характеризуватимуться великою кількістю промислових підприємств та науково-дослідних установ; ефективній державній підтримці; розвинутому бізнес-середовищі в країні та в окремих її регіонах. Наукова новизна полягає в тому, що було визначено основні чинники, на які зважатиме замовник аутсорсингових послуг при виборі аутсорсера, а також надано основні рекомендацій для ідентифікації країни як виробничого аутсорсера. Практична значущість одержаних результатів полягає в тому, що одержані здобутки можуть бути використані при визначенні привабливості регіону в якості надавача аутсорсингових послуг. Узагальнена інформація щодо методик оцінки привабливості регіону як виконавця аутсорсингових замовлень та ідентифікація країни як виробничого аутсорсера можуть стати основою розробки методики вибору країни як виробничого аутсорсеру.Документ Використання інтернет-ресурсів в навчальному процесі(Форт, 2015) Горова, Ксенія ОлександрівнаДокумент Оцінювання ефективності антикризового управління на підприємстві(ФОП Рубашкін Д. Ю., 2018) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Мельниченко, Олександр ОлексійовичУ поточних умовах господарювання, що характеризуються нестабільністю зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, погіршенням економічної та політичної ситуації в Україні та неможливість довгострокового прогнозування господарської діяльності, підприємства зіткнулися з необхідністю у впровадженні антикризового управління у свою діяльність. Визначено основні критерії оцінювання та розроблення методичного підходу до оцінювання ефективності антикризового управління на підприємстві. Використано загальнонаукові та спеціальні методи, які дали можливість системно вирішити поставлені завдання, зокрема теоретичного узагальнення і порівняння, аналізу та синтезу, конкретний і абстрактний методи. Запропоновано підхід до оцінювання ефективності антикризового управління на підприємстві. Основними критеріями оцінювання є динаміка показників оцінювання кризового стану, економічність управління, поліпшення показників діяльності підприємства за одиницю часу, досягнення балансу інтересів, забезпечення життєздатності підприємства, стратегічний характер управління. До того ж необхідно враховувати тип антикризового управління під час здійснення оцінювання його ефективності. Превентивне антикризове управління можна вважати ефективним, якщо воно дозволяє зберігати всі показники господарського стану підприємства в нормальному діапазоні. Поточне антикризове управління є ефективним, якщо воно забезпечує ліквідацію початкових кризових явищ і повернення підприємства до нормального господарського стану. Запізніле антикризове управління вважають ефективним, якщо після впровадження антикризових заходів відбувається реорганізація підприємства, перебудова його господарських зв’язків та нівелюється загроза ліквідації підприємства. Здійснення оцінювання ефективності антикризового управління за розробленим методичним підходом дозволить урахувати тип антикризового управління та основні критерії ефективності управління, їхню специфіку саме для антикризового управління та розробити заходи для його вдосконалення на підприємстві.Публікація Необхідність участі студентів у конференціях, конкурсах та олімпіадах для всебічної підготовки майбутніх фахівців(ПФ "Колегіум", 2016) Горова, Ксенія Олександрівна; Горовий, Дмитро АнатолійовичСучасні умови господарювання ставлять нові завдання до підготовки фахівців економічного спрямування. Випускники економічних спеціальностей вищих навчальних закладів мають вільно орієнтуватися в бізнес-середовищі та своєчасно реагувати на поточні вимоги ринку. В практичній діяльності їм знадобляться такі якості, як гнучкість та своєчасність прийняття рішень, вміння складати плани роботи, адаптовані до поточних умов, здатність відстоювати свою думку та доносити її до партнерів та опонентів. Цьому можна навчитися, беручи участь у студентських науково-практичних заходах, метою яких є моделювання господарських завдань та розробка різних підходів до їх вирішення.Публікація Узагальнення методів економічної оцінки якості дорожньо-будівельних робіт в контексті європейської інтеграції України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Сичова, К. Є.; Кадигроб, Ю. Ю.За умови відмінності ширини залізничної колії в Україні та більшості країн ЄС, одним із небагатьох засобів вантажоперевезення є автомобільний транспорт. На автодороги України щодня виходить близько 20 млн. автомобілів, значна кількість яких є вантажними, що особливо потребують якісної рівної дороги для пришвидшення перевезення товарів на значні відстані. Таким чином, досягнення завдань держави по прискоренню економічного зростання, поліпшенню життя населення, підвищенню конкурентоспроможності вітчизняних товарів і послуг прямо залежать від стану й розвитку мережі автомобільних доріг. У сучасній ринковій економіці найважливішим фактором підвищення рівня життя, економічної, соціальної й екологічної безпеки є якість. Економічна оцінка якості продукції припускає виконання відповідності показників якості продукції вимогам споживачів і вибір, якщо буде потреба, напрямку поліпшення його якості. Якість визначається мірою відповідності товарів, робіт, послуг умовам і вимогам: запитам споживачів; стандартам; договорам; контрактам. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо узагальнення методів економічної оцінки якості дорожньо-будівельних робіт в контексті європейської інтеграції України. На сьогодні існує завелика кількість методів оцінки якості дорожнього покриття, проте всі ці методи є різними і частіше за все є фізичними , а не економічними. Таким чином, в українській літературі і досі зберігається тенденція до використання показників «економії» для оцінки якості дорожньо- будівельних робіт через порівняння витрат на їх виконання та ефекту, який зможе отримати АТП від використання дороги з якісним покриттям нового типу. Використовується показник «витрати» для визначення якості виконання робіт, з аргументацією, що у вітчизняному господарстві існує майже повна 100% залежність між якістю і ціною, тобто чим дорожчий товар, тим більш імовірно він є якісним. Такий стан речей не можна вважати правильним. Адже категорії «якість» і «витрати» не є спорідненими. І в усьому світі не існує прямої кореляції між якістю та витратами на виробництво продукту. Тому необхідна розробка нового економічного показника якості автомобільних доріг, який має ґрунтуватися не на «економії», а на безпосередніх показниках ефекту від якісного дорожнього покриття: вартості товарів, перевезених на 1 км дороги за 1 день, вмотивованості водіїв користуватися саме цією дорогою тощо.Публікація Перспективи впровадження освітнього кредитування в Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Горова, Ксенія Олександрівна; Горовий, Дмитро Анатолійович; Марченко, І. Ю.; Романченко, К. Г.Зважаючи на кризові явища в економіці України та значне зниження платоспроможності населення вища освіта стає недоступною для багатьох випускників шкіл. Оскільки кількість місць навчання, що надаються за кошти державного бюджету, обмежена, а контрактна форма навчання є досить коштовною, вступ до ВНЗ для молоді стає дуже складним. В цій ситуації на поміч абітурієнтам має прийти освітнє кредитування, що вже стало популярним способом фінансування навчання в університетах в розвинутих країнах світу, проте, майже не використовується в Україні. Метою статті є вивчення ринку кредитування освітніх послуг в Україні та розробка рекомендацій щодо його пожвавлення. В статті досліджено переваги та недоліки освітнього кредитування, проаналізовано умови надання кредитів на здобуття освіти молоддю банками України, проведено опитування щодо готовності населення брати кредити на оплату освітніх послуг. Також авторами розроблено рекомендації щодо державної підтримки освітнього кредитування в Україні.Публікація Розробка системи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Пономаренко, Ольга ІванівнаУ статті розглянуті основні проблеми та перспективи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації. Проаналізовано статистичні данні, які відображають динаміку іноземних інвестицій. Визначено особливості залучення інвестицій саме торговельною фірмою. Об'єктом дослідження є системи залучення зарубіжних інвестицій на торговельне підприємство в умовах глобалізації. Предметом дослідження є розробка раціональних систем для залучення зарубіжних інвестицій на підприємство. Методичними засобами дослідження є аналіз, системний підхід, систематизація та узагальнення. В основу даного наукового дослідження входять економічні праці вітчизняних та закордонних авторів. Залучення іноземних інвестицій в Україні розглянуто на прикладі торгової фірми "Ашан". В роботі наведено SWOT-аналіз для визначення перспектив на приваблення більшої кількості інвесторів. Авторами запропоновані три схеми систем залучення інвестицій на торговельні фірми України.Публікація Мотивація співробітників, які працюють на закордонному ринку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Дмитро Анатолійович; Горова, Ксенія Олександрівна; Задорожня, А. В.В сучасних умовах саме управління співробітниками багато в чому забезпечує конкурентоспроможність підприємств і стабільність їх підприємницького успіху. Особливо, якщо співробітники є іноземцями, або резидентами, що працюють на закордонному ринку. Знання мотиваційних установок такого працівника, уміння їх формувати і направляти відповідно до особистих цілей і завдань компанії являється найважливішим питанням сучасного бізнесу. Метою статті є аналіз мотиваційних процесів на закордонному ринку та визначення оптимальних та дієвих мотиваторів для робітників. Зокрема, для вирішення цієї мети в роботі розв’язані наступні завдання: 1. розглянуто теоретичні аспекти мотивації трудової діяльності персоналу в різних країнах світу; 2. проведена класифікація трудових мігрантів-українців; 3. визначено елементи мотивації праці в країнах з розвиненою ринковою економікою ; 4. розроблено рекомендації щодо удосконалення мотивації трудової діяльності персоналу. Інформаційну базу дослідження становлять публікації з міжнародної економіки, менеджменту та управління персоналом, з питань мотивації та стимулювання працівників українських і зарубіжних авторів, результати статистичних досліджень тощо.Публікація Основні тенденції розвитку ринку кіберспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горова, Ксенія Олександрівна; Горовий, Дмитро Анатолійович; Кіпоренко, О. В.Вивчення розвитку кіберспорту на сьогодні є актуальним завданням, оскільки процес переходу від індустріалізованого до інформаційно-технологічного суспільства зумовив створення абсолютно нового ринку і тенденцій на ньому. Предметом статті є ринок кіберспорту. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку ринку кіберспорту. В статті проведено аналіз поглядів як вітчизняних так і зарубіжних вчених на основні напрямки розвитку ринку кіберспорту, формування в ньому фінансових та економічних потоків, цільової аудиторії, залучення фінансів через краудфандінгові системи. Авторами визначено структуру і динаміку світового ринку кіберспорту – найбільший об’єм приходиться на країни Азії – 43% , адже саме вона вважається родоначальником кіберспорту у всьому світі. Також визначено фінансові потоки, більшість з яких становлять спонсорство і реклама, а саме 578,6 млн доларів. Це зумовлено тим, що багато інвесторів ведуть активну боротьбу за абсолютно новий ринок, щоб в подальшому домінувати на ньому. Також проаналізована цільова аудиторія, більшість якої становлять чоловіки віком від 18 до 24 років (46%). Саме у цей період у людей з’являється інтерес та жага до кіберспорту.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »