Публікація:
Основні тенденції розвитку ринку кіберспорту

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Вивчення розвитку кіберспорту на сьогодні є актуальним завданням, оскільки процес переходу від індустріалізованого до інформаційно-технологічного суспільства зумовив створення абсолютно нового ринку і тенденцій на ньому. Предметом статті є ринок кіберспорту. Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку ринку кіберспорту. В статті проведено аналіз поглядів як вітчизняних так і зарубіжних вчених на основні напрямки розвитку ринку кіберспорту, формування в ньому фінансових та економічних потоків, цільової аудиторії, залучення фінансів через краудфандінгові системи. Авторами визначено структуру і динаміку світового ринку кіберспорту – найбільший об’єм приходиться на країни Азії – 43% , адже саме вона вважається родоначальником кіберспорту у всьому світі. Також визначено фінансові потоки, більшість з яких становлять спонсорство і реклама, а саме 578,6 млн доларів. Це зумовлено тим, що багато інвесторів ведуть активну боротьбу за абсолютно новий ринок, щоб в подальшому домінувати на ньому. Також проаналізована цільова аудиторія, більшість якої становлять чоловіки віком від 18 до 24 років (46%). Саме у цей період у людей з’являється інтерес та жага до кіберспорту.
Studying the development of e-sport is an actual task for today as the process of forming the information-technology society after industrialized one have created absolutely new market and tendencies on it. The subject of the article is an e-sport market. The aim of the article is a definition of main trends of e-sport development. The article provides the analysis of foreign and domestic scientists’ views on main trends of e-sport evolution, economic and financial streams formation, audience, crowd fund systems of finance attraction. It was defined the structure and the dynamic of e-sport market in the article. The biggest volume belongs to Asia - 43%, because there are the first country where the e-sport have been running. Also the financial streams were rated. The most valuable is sponsorship and advertising – $578.6 mil. It depends from the fact that e-sport market is newly formed and all investors want to have a huge part of this market. Also the audience was analyzed. Most of them are men from 18 up to 24 years old as namely in this period people are the most active to e-sport tendencies.

Опис

Ключові слова

спортивний маркетинг, краудфандінг, кіберспортивний ринок, стрім, інформаційно-комп`ютерні технології, e-sport, sport marketing, crowd fund, e-sport market, stream

Бібліографічний опис

Горова К. О. Основні тенденції розвитку ринку кіберспорту / К. О. Горова, Д. А. Горовий, О. В. Кіпоренко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. / ред. кол.: І. А. Дмитрієв [та ін.]. – Харків : ХНАДУ, 2016. – № 4 (15), Т. 2. – С. 51-55.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced