Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Педагогічні умови формування управлінської компетенції у студентів-електромашинобудівників в умовах НТУ "ХПІ"(ДОВ "Вінниця", 2008) Гура, Тетяна ВіталіївнаУ статті розкривається роль семінарських занять під час викладання дисципліни "Психологія і педагогіка" з метою формування управлінської компетентності у студентів – майбутніх інженерів електромашинобудування.Документ Лідерський потенціал у структурі розвитку особистості в умовах технічного університету(НТУ "ХПІ", 2016) Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Методичні вказівки до виконання курсових робіт з психології(НТУ "ХПІ", 2012) Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Інтелігентність сучасного інженера як домінуючий чинник управлінської компетентності(Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Гура, Тетяна ВіталіївнаУ статті розкриваються поняття "мораль", "інтелігентність", "моральне виховання" з позицій їх ролі у формуванні управлінської компетенції інженерів-електромашинобудівників. Пропонуються дидактичні методи, які сприяють розвитку моральності у студентів - майбутніх керівників.Документ Психологічний зміст інноваційної освіти в технічному університеті(НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна ВіталіївнаВ статті приділено увагу значимості викладання психолого-педагогічних дисциплін у студентів технічного та економічного профілю в умовах технічного вузу. Наголошено на сучасних вимогах до конкурентоспроможного фахівця технічного університету. Визначено роль психолого-педагогічної компетенції у формуванні особистості студента технічного вузу. Висвітлено необхідність надання професійних знань в області психології та педагогіки майбутньому професійному інженеру, технологу та економісту, яка допоможе йому правильно сформувати команду в організації. Відмічено роль гуманістичної психології у впровадженні в навчально-виховний процес професійної підготовки особистісно-орієнтованого підходу. Особливе значення присвячено інноваційним психолого-педагогічним вимогам до проведення лекцій, які сприяють формуванню психолого-педагогічної компетенції у студентів технічних університетів.Акцентовано увагу на принципах дидактики: научності, зв'язку теорії з практикою, спрямованості навчання на реалізацію мети освіти, доступності, наочності. Приділено увагу поняттю «позитивне мислення».Документ Формування організаційних здібностей у майбутніх інженерів-лідерів в умовах технічного університету(Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистості в технічному університеті(ДП "Інформаційно-аналітичне агентство", 2015) Гура, Тетяна ВіталіївнаВ статті розглядається актуальність психолого-педагогічної підготовки майбутніх лідерів в технічному університеті. Визначено основні положення концепції психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів-лідерів ХХІ століття, розробленої в НТУ «ХПІ». Висвітлено інструменти реалізації стратегії підготовки сучасного лідера-фахівця в технічному вузі. Особливу увагу в статті приділено системі внутрішньо-вузівського підвищення кваліфікації викладачів, яка сприяє розвитку лідерських якостей у викладачів університетів. Центральним моментом статті є провідна роль кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами для розвитку лідерського потенціалу серед студентів та викладачів вузів.Документ Духовність як основа відповідальності лідера(НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна; Ріпко, Ірина ВалентинівнаДокумент Наші напрями – психологія, адміністративний менеджмент, педагогіка вищої школи(НТУ "ХПІ", 2013) Гура, Тетяна Віталіївна; Середа, Наталія Вікторівна; Петренко, МаріяДокумент Керівник-лідер як показник ефективності управлінської діяльності(НТУ "ХПІ", 2011) Гура, Тетяна Віталіївна