Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Корпоративний форсайт в менеджменті міжнародного бізнесу(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Данько, Тарас Володимирович; Ширяєва, Наталя ВолодимирівнаПитання корпоративного форсайту набувають значну актуальність в управлінні мультинаціональними компаніями. Мета дослідження спрямована на визначення та систематизацію сучасних наукових поглядів щодо застосування корпоративного форсайту в сфері менеджменту міжнародного бізнесу. До основних результатів дослідження відноситься таксономія цінності застосування корпоративного форсайту за предметними областями дослідження міжнародного бізнесу. Також в статті запропоновано матрицю видів корпоративного форсайту. Вона надає можливість ідентифікувати недостатньо вивчені питання використання корпоратив- ного форсайту в міжнародному бізнесі, до яких, зокрема, належить процес інтернаціоналізації підприємства. В подальшому значної наукової уваги заслуговують питання особливостей корпоративного форсайту в міжнародних компаніях в умовах діджиталізації та четвертої промислової революції.Документ Концептуальні засади розвитку теорії міжнародного бізнесу в умовах підвищення глобальної технологічної динамічності(Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України, 2022) Данько, Тарас ВолодимировичМетою статті є розробка концептуальних засад розвитку теорії міжнародного бізнесу в умовах підвищення глобальної технологічної динамічності. У статті розглянуто зв’язок між підвищенням технологічної динамічності в сучасному світі та проблемними питаннями в теорії міжнародного бізнесу щодо крихкості або недовговічності специфічних переваг країн і специфічних переваг фірм, які лежать в самій основі існування мультинаціональних корпорацій, їхніх бізнес-моделей та, відповідно, їхньої стійкості. Пропонується комплексне розв’язання цієї якісно нової проблеми міжнародного бізнесу шляхом вирішення загальної задачі забезпечення стійкості фірми в умовах підвищення технологічної динамічності в галузі та визначення, за рахунок яких специфічних переваг ті фірми, які демонструють відповідний рівень стійкості, здатні успішно інтернаціоналізуватися та продовжувати конкурувати на світових ринках у теперішніх умовах, незважаючи на дизрупцію класичної парадигми існування міжнародних фірм. Досліджено еволюцію теорій менеджменту конкурентоспроможності фірми в умовах підвищення динамічності середовища, яка призвела до появи динамічного стратегічного менеджменту на основі інтеграції теорії динамічних здатностей та інституціонального підходу з традиційним інструментарієм розробки та імплементації корпоративних стратегій. Дістало подальшого розвитку обґрунтування концепції специфічних переваг глобальних інноваційних екосистем у теорії міжнародного бізнесу. Практичне застосування запропонованих концептуальних засад розвитку теорії міжнародного бізнесу з урахуванням безперервного підвищення технологічної динамічності в сучасному світі полягає у запровадженні міжнародними фірмами в своїй діяльності засобів динамічного стратегічного менеджменту включно з розробкою та втіленням стратегій своєї участі у глобальних інноваційних екосистемах.Публікація Цифрова трансформація міжнародних компаній туристичної галузі в умовах четвертої промислової революції(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Чайкова, Олена Ігорівна; Ширяєва, Наталія ВолодимирівнаТехнології Індустрії 4.0, на які спирається Четверта промислова революція, трансформують міжнародні компанії туристичної галузі. Зокрема, до таких технологій належать великі дані, хмарні системи, штучний інтелект, доповнена реальність та роботизація. Значний інтерес має дослідження того, в якій мірі та як саме міжнародні компанії в туристичній галузі адаптують власні менеджерські практики внаслідок цих змін.Документ Концепція створення спільної цінності в міжнародному бізнесі(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Данько, Тарас Володимирович; Семененко, Єлизавета ВасилівнаЗначну перспективу розвитку концепції створенні спільної цінності в міжнародному бізнесі має інституціональний підхід та вдосконалення стратегічного менеджменту МНК на цій основі. В умовах четвертої промислової революції варто приділити увагу застосуванню міжнародними компаніями форсайту, спрямованого на їхню інтеграцію до інноваційний екосистем 4.0, як прояв концепції створення спільної цінності, а також бізнес-моделей, які базуються на конкооперації та створенні спільної цінності.