Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінка технічних параметрів локомотива для залізничного кар'єрного транспорту(Державний університет інфраструктури та технологій, 2022) Рябов, Євген Сергійович; Мосін, Сергій; Овер'янова, Лілія Вікторівна; Кондратьєва, Лілія; Демидов, Олександр Вікторович; Гулак, Сергій ОлександровичПроведено оцінку основних технічних параметрів локомотива для кар’єрного залізничного транспорту. Визначені розрахункові параметри локомотиву та встановлено, що дотична потужність становить 6700 кВт, а тягове зусилля для розрахункового режиму – 1300 кН. Виконано розрахунки тягової характеристики локомотива. Запропоновано процедуру визначення параметрів режимів роботи локомотива при виконанні поїзних задач, в основу якої лежить обробка результатів розв’язання тягової задачі на ділянці шляху. Встановлено, що для тестової ділянки шляху значну частину часу у тяговому режимі локомотив працює з навантаженням, яке становить 10…25% номінального, у зв’язку з чим запропоновано реалізувати режим руху з відключенням тягових електродвигунів. Запропоновано застосування бортової системи накопичення енергії, що дозволить акумулювати енергію при електродинамічному гальмуванні. Запропоновано узагальнену схему тягової системи, яка дозволить реалізувати способи підвищення енергоефективності рухомого складу.Документ До питання модернізації маневрових локомотивів(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Лисенко, Є. В.; Чернишенко, Є. Г.; Рябов, Євген Сергійович; Якунін, Дмитро Ігорович; Демидов, Олександр ВікторовичДокумент Інноваційні енергоефективні рішення для колісно-моторного блоку маневрових локомотивів(Український державний університет залізничного транспорту, 2020) Любарський, Борис Григорович; Рябов, Євген Сергійович; Овер'янова, Лілія Вікторівна; Демидов, Олександр ВікторовичДокумент Визначення електричних втрат в тяговому безредукторному приводі на базі синхронних двигунів зі збудженням від постійних магнітів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Демидов, Олександр ВікторовичДокумент Вибір довжини повітряного зазору і товщини постійного магніту тягового синхронного двигуна(НТУ "ХПІ", 2010) Любарський, Борис Григорович; Парфенюк, Т. В.; Демидов, Олександр Вікторович; Рябов, Євген Сергійович; Зюзін, Дмитро ЮрійовичДокумент Імітаційне моделювання тягового синхронного приводу з просторово векторною ШИМ при постійності амплітуди вектора напруги статора(НТУ "ХПІ", 2010) Демидов, Олександр Вікторович; Любарський, Борис Григорович; Парфенюк, Т. В.Документ Перспективи застосування тягових синхронних двигунів зі збудженням від постійних магнітів у приміському залізничному сполученні(НТУ "ХПІ", 2012) Демидов, Олександр ВікторовичДокумент Модель для визначення електромагнітних та геометричних параметрів тягового приводу на базі синхронного двигуна зі збудженням від постійних магнітів(НТУ "ХПІ", 2011) Демидов, Олександр ВікторовичВ статті досліджено роботу тягового електроприводу з синхронними двигунами зі збудженням від постійних магнітів для пригороднього електрорухомого складу залізниць. Звернено увагу на особливості роботи тягових перетворювачів, та методи керування ними