Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні складові формування курсу ергономічних дисциплін в системі підготовки фахівців-психологів(Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського, 2015) Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті розглядаються методичні основи формування курсу ергономічних дисциплін у системі підготовки фахівців-психологів. Завданням курсу є підготовка фахівців, які могли б орієнтуватися у складній системі професійних обов'язків, володіли умінням адаптації до змін як у соціальному, так і у виробничому середовищі. Для вирішення даних питань необхідні комплексні знання, що дозволять вільно орієнтуватися в складній системі професійних знань психолога.Документ Необхідність удосконалення методик формування знань щодо психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці майбутніх інженерів, психологів та викладачів вищої школи(Класичний приватний університет, 2015) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті обґрунтовано важливість формування знань з психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці студентів інженерного та психолого-педагогічного профілю. Запропоновано практичні кроки з удосконалення методик формування відповідних знань безпеки діяльності, розвитку стійких навичок безпечних прийомів праці, формування загальної культури безпеки на всіх рівнях виробничого алгоритму.Документ Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі(Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.Документ Безпека професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівців(НТУ "ХПІ", 2016) Демідова, Юлія ЄвгенівнаДокумент Науково-педагогічна та просвітницька діяльність викладачів Харківського технологічного інституту. Історичні нариси(НТУ "ХПІ", 2009) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаНа основі архівних джерел детально простежено наукову, педагогічну і громадську діяльність учених ХТІ. Системними дослідженнями цих вчених закладена основа, на якій удосконалювалася система підготовки інженерних і наукових кадрів у Харківському політехнічному інституті, створено умови для зародження наукових напрямів і науково-технічних шкіл.