Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методичні складові формування курсу ергономічних дисциплін в системі підготовки фахівців-психологів
    (Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна
    У статті розглядаються методичні основи формування курсу ергономічних дисциплін у системі підготовки фахівців-психологів. Завданням курсу є підготовка фахівців, які могли б орієнтуватися у складній системі професійних обов'язків, володіли умінням адаптації до змін як у соціальному, так і у виробничому середовищі. Для вирішення даних питань необхідні комплексні знання, що дозволять вільно орієнтуватися в складній системі професійних знань психолога.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність удосконалення методик формування знань щодо психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці майбутніх інженерів, психологів та викладачів вищої школи
    (Класичний приватний університет, 2015) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія Євгенівна
    У статті обґрунтовано важливість формування знань з психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці студентів інженерного та психолого-педагогічного профілю. Запропоновано практичні кроки з удосконалення методик формування відповідних знань безпеки діяльності, розвитку стійких навичок безпечних прийомів праці, формування загальної культури безпеки на всіх рівнях виробничого алгоритму.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі
    (Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    У статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Безпека професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2016) Демідова, Юлія Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Науково-педагогічна та просвітницька діяльність викладачів Харківського технологічного інституту. Історичні нариси
    (НТУ "ХПІ", 2009) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія Євгенівна
    На основі архівних джерел детально простежено наукову, педагогічну і громадську діяльність учених ХТІ. Системними дослідженнями цих вчених закладена основа, на якій удосконалювалася система підготовки інженерних і наукових кадрів у Харківському політехнічному інституті, створено умови для зародження наукових напрямів і науково-технічних шкіл.