Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.Документ Методичні складові формування курсу ергономічних дисциплін в системі підготовки фахівців-психологів(Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського, 2015) Демідова, Юлія ЄвгенівнаУ статті розглядаються методичні основи формування курсу ергономічних дисциплін у системі підготовки фахівців-психологів. Завданням курсу є підготовка фахівців, які могли б орієнтуватися у складній системі професійних обов'язків, володіли умінням адаптації до змін як у соціальному, так і у виробничому середовищі. Для вирішення даних питань необхідні комплексні знання, що дозволять вільно орієнтуватися в складній системі професійних знань психолога.Документ Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" на міждисциплінарній основі(Класичний приватний університет, 2015) Демідова, Юлія Євгенівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність ергономічної компетентності, її важливості для суб’єктів освітнього процесу і практичних кроків, які визначатимуть ефективність процесу її формування у слухачів магістерської програми спеціальності “Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Проаналізовано завдання курсів інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін у системі підготовки майбутніх викладачів.