Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Деякі аспекти формування професійної компетентності з програмної інженерії у технічному вищому навчальному закладі(Кримський гуманітарний університет, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаРозглянуто проблему темпів розвитку дидактичних систем програмної інженерії. Це питання нерозривно пов'язане з протиріччям в галузі програмної інженерії, яке полягає в дефіциті фахівців, стійко компетентних в цій галузі. Охарактеризовано дисципліни, які формують базові знання програмного інженера. За допомогою коефіцієнта конкордації Кендалла встановлено та проаналізовано кількісну міру зв’язку між базовими дисциплінами та профільним предметом при вступі. Досліджено можливості застосування кореляційного аналізу для обробки сучасного педагогічного експерименту.Документ Математична культура в системі професійної підготовки інженерів з програмного забезпечення(Українська інженерно-педагогічна академія, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаПроаналізовано місце, роль і важливість математичної культури особистості в професійній підготовці фахівців за напрямом "Програмна інженерія" на сучасному етапі розвитку вищої освіти в Україні. Обґрунтовано необхідність посиленої уваги до формування математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції через вимоги сьогодення до модернізації та інтенсифікації навчального процесу на основі особистісного та компетентнісного підходів. Оскільки саме в належним чином сформованій математичній культурі, на наш погляд, криється резерв можливості вдосконалення професійної підготовки студентів ІТ-спеціалізації.Документ Дослідження взаємозв'язку показників успішності студентів з дисциплін математичного циклу та циклу професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії на основі рангової кореляції(Донецький національний університет, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаДосліджений взаємозв'язок між показниками успішності по дисциплінах, що входять до циклу фундаментальної підготовки і циклу професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії, а також проведений розрахунок по визначенню напряму і сили, вищевказаного зв'язку, на підставі коефіцієнта рангової кореляції Спірмена.Документ Акмеологічні засади розвитку математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2013) Дубініна, Оксана МиколаївнаСтаття присвячена проблемі пошуку ефективного шляху формування та наповнення математичної культури майбутніх інженерів індустрії програмної продукції, яка є однією з важливих умов стійкості професійної компетентності цих фахівців. Обґрунтовано доцільність акмеологічного підходу формування і розвитку математичної культури студентів за напрямом підготовки "програмна інженерія". Зазначено, що професія інженера з програмного забезпечення та, взагалі, ІТ-фахівця, стає не тільки однією з наймасовіших, але й однією з найважливіших за ступенем впливу інженерної праці на суспільство. По великому рахунку, особистісно-професійні якості цих фахівців впливають на мільйони людей. А підвищення якості підготовки спеціаліста галузі програмної інженерії істотно залежить від організації навчального процесу у вищих технічних навчальних закладах системи освіти. В роботі наведені ті технологічні зміни, які у рамках акмеологічного підходу, під час вивчення доволі великого за об'ємом та зазвичай складного для студентів циклу математичних дисциплін, покликані наряду з одночасним формуванням математичної культури фахівця, готувати його до майбутньої професійної діяльності, допомогти досягти наукового та інженерного способу мислення. Отримавши міцні знання з математичної мови при подальшому отриманні професійної освіти майбутній фахівець вже використовуватиме їх в своїй проектно-конструктивній діяльності, що є основною в області програмної інженерії. Опираючись на акмеологічне підґрунтя визначено, що математична культура майбутнього інженера індустрії програмної продукції – це система, яка має домінуючу акмео-синергетичну основу, спирається на певні визначені компоненти, а саме: виховний, діяльнісний, дослідницький, евристичний, компетентніснокогнітивний, мотиваційний, творчий, що дозволяє забезпечити стійку професійну компетентність, відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства та економіки, можливість самоосвіти та самовдосконалення впродовж усього життя.