Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мехович, Сергій Анатолійович; Линник, Олена Іванівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія ЮріївнаВ доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.Документ Порівняльний аналіз патентного законодавства України та зарубіжних країн(2022) Кльован, Аріна Дмитрівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що наявні на сьогодні дані щодо правової охорони винаходів в Україні іноземними заявниками, у тому числі в промисловій галузі, дозволяють зробити висновок, що охорона об'єктів інтелектуальної власності достатньо врегульована в законодавстві України, що має велике значення для вітчизняної економіки та можливості виходу іноземних фірм на український ринок із новими інтелектуально-інноваційними розробками.Документ Розвиток методів визначення вартості інновацій в міжнародній діяльності підприємств(Середняк Т. К., 2020) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Дьякова, Наталія МиколаївнаДокумент Роль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджменту(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія МиколаївнаДоведено, що стійкий успіх фірми значною мірою визначається її економічною ефективністю і дієвістю. Економічна ефективність виражає кількість витрат, які фірма використовує, щоб зробити одиницю продукції.Документ Методичні вказівки до написання рефератів з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"(НТУ "ХПІ", 2018) Попов, Микола Олексійович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія ЮріївнаДані методичні вказівки призначені для студентів харчових спеціальностей денної та заочної форм навчання за другим рівнем вищої освіти. Реферат виконується у відповідності до загальних вимог щодо підготовки рефератів. Реферат містить два теоретичні питання, які необхідно повністю викласти. Джерела інформації для написання – рекомендована література.