Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мехович, Сергій Анатолійович; Линник, Олена Іванівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна
    В доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз патентного законодавства України та зарубіжних країн
    (2022) Кльован, Аріна Дмитрівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що наявні на сьогодні дані щодо правової охорони винаходів в Україні іноземними заявниками, у тому числі в промисловій галузі, дозволяють зробити висновок, що охорона об'єктів інтелектуальної власності достатньо врегульована в законодавстві України, що має велике значення для вітчизняної економіки та можливості виходу іноземних фірм на український ринок із новими інтелектуально-інноваційними розробками.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методів визначення вартості інновацій в міжнародній діяльності підприємств
    (Середняк Т. К., 2020) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Дьякова, Наталія Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Роль конкуренції в ринковій економіці та завдання менеджменту
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія Юріївна; Дьякова, Наталія Миколаївна
    Доведено, що стійкий успіх фірми значною мірою визначається її економічною ефективністю і дієвістю. Економічна ефективність виражає кількість витрат, які фірма використовує, щоб зробити одиницю продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до написання рефератів з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Попов, Микола Олексійович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія Юріївна
    Дані методичні вказівки призначені для студентів харчових спеціальностей денної та заочної форм навчання за другим рівнем вищої освіти. Реферат виконується у відповідності до загальних вимог щодо підготовки рефератів. Реферат містить два теоретичні питання, які необхідно повністю викласти. Джерела інформації для написання – рекомендована література.