Публікація: Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами
Дата
2023
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація
В доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.
Опис
Ключові слова
інноваційна діяльність, ринок, бізнес-плани, маркетинг, інтелектуальна власність, стартапи
Бібліографічний опис
Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами [Електронний ресурс] / С. А. Мехович [та ін.] // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 743-747. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdf