Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Формування соціокультурної компетентності студентів технічних університетів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін(Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2014) Квасник, Ольга ВіталіївнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київський університет імені Бориса Грінченка. – Київ, 2014. Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування соціокультурної компетентності студентів технічних університетів. У дисертації вивчено сучасний стан дослідження питання формування соціокультурної компетентності в педагогічній теорії та практиці; соціокультурну компетентність студента технічного університету визначено як інтегративну якість особистості фахівця інженерно-технічного напряму, що відображає його здатність до соціокультурної діяльності та спілкування в полікультурному професійному середовищі та соціумі в цілому; обґрунтовано взаємопов‘язані структурні компоненти соціокультурної компетентності (емоційно-моральний, діагностично-прогностичний, когнітивний, діяльнісно-комунікативний, особистісний); визначено критерії (емоційно-ціннісний, аналітико-прогностичний, когнітивний, діяльнісно-практичний, мотиваційно-цільовий), показники та рівні (високий, достатній, низький) її сформованості у студентів технічних університетів; розроблено та впроваджено модель формування соціокультурної компетентності студентів технічного університету у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін; здійснено відбір змісту, форм і методів формування соціокультурної компетентності студентів технічного університету у процесі вивчення дисциплін «Психологія», «Педагогіка» та «Психологія управління» психолого-педагогічного циклу; експериментально перевірено ефективність впровадження відібраних змісту, форм і методів формування соціокультурної компетентності.Документ Соціокультурна компетентність майбутнього інженера в контексті готовності до професійної діяльності(Донецький національний технічний університет, 2009) Квасник, Ольга ВіталіївнаЗ’ясовано сутність поняття "компетнтності″, "професійної″ та "соціокультурної компетентності″. Зроблено спробу довести необхідність реалізації системи формування соціокультурної компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця та виявлено умови, необхідні для її функціонування та розвитку в контексті готовності до професійної діяльності.Документ Формування ціннісних орієнтацій у системі професійної підготовки інженерів(НТУ "ХПІ", 2007) Квасник, Ольга ВіталіївнаУ статті обговорюється проблема формування ціннісних орієнтацій в процесі професійної підготовки національної гуманітарно-технічної еліти. Важливим стабілізуючим і інтегруючим соціокультурним фактором, який займає одну з провідних позицій в цьому процесі, є освіта. Усвідомлена самоцінність освітнього процесу сприятиме формуванню системи цінностей як складової соціокультурної компетентності інженера.Документ Соціокультурна компетентність як провідний чинник адаптації майбутнього інженера у професійній сфері(НТУ "ХПІ", 2008) Квасник, Ольга ВіталіївнаАвтор досліджує поняття «компетентності» і «компетенції» і встановлює сутність поняття соціокультурної складової. Вказує на необхідність підвищення ефективності процесу освіти як основної галузі формування національної гуманітарно-технічної еліти. У статті доводиться необхідність становлення високопрофесійного фахівця і підвищення рівня адаптаційних процесів до професійної діяльності завдяки введенню в процес підготовки інженера до професійної діяльності соціокультурної компетентності.Документ Підготовка висококваліфікованого інженера як одне з основних завдань вищої освіти (у контексті Болонського процесу)(НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Квасник, Ольга ВіталіївнаАвтором уточнено зміст підготовки майбутніх інженерів, визначена роль освіти в зв'язку з впливом Болонської декларації та зміною підходів в освіті, в тому числі і до процесу підготовки інженерів (від традиційного до особистісно - і діяльно орієнтованому). У статті проаналізовано та розкрито сучасні підходи і прийоми підготовки майбутнього інженера до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вказано на необхідність створення і фіксації в нормативних документах ефективної моделі професіонала в процесі підготовки майбутнього фахівця.