Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Комерційний потенціал технології: особливості оцінки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді обговорюються ключові аспекти оцінки комерційного потенціалу, такі як ринковий аналіз, технічний аналіз, конкурентні переваги, потенціал комерціалізації та фінансова вигода. Відзначається, що успішна оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу та уваги до різних аспектів, що впливають на успішність технології на ринку. Ця тема важлива для бізнес-та інноваційних стратегій, а також для прийняття обґрунтованих рішень щодо розвитку та впровадження нових технологійДокумент Особливості оцінки комерційного потенціалу інноваційної технології(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Климентова, Марія Віталіївна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді доведено, що оцінка комерційного потенціалу вимагає комплексного підходу, що включає аналіз ринкових, технічних, фінансових та стратегічних аспектів. Комбінування цих факторів допомагає зрозуміти загальний обсяг можливостей та ризиків. Аналіз конкурентного середовища є ключовим для визначення переваг та недоліків інноваційної технології порівняно з існуючими рішеннями на ринку. Це допомагає визначити позиціонування технології та потенційні конкурентні переваги.Публікація Класифікація моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій та аналіз їх еволюції(Український державний університет залізничного транспорту, 2023) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Євсєєв, Андрій Сергійович; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаВ статті розглянуто важливість та актуальність передачі інтелектуально-інноваційних технологій на комерційних або безкоштовних засадах. Проведено аналіз існуючих моделей комерціалізації технологій за значний ретроспективний період, виділяючи серед них еволюційні признаки, які дозволять зробити висновок про наявність тенденцій їх розвитку та покращення. Розроблено методичні підходи до класифікації моделей комерціалізації інтелектуально-інноваційних технології, що дозволяє надати наукове обґрунтування окремим групам моделей комерціалізації.Документ Особливості комерціалізації креативних інтелектуальних технологій(2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що для детальнішої характеристики креативної інтелектуальної технології як результату надзвичайно важливим є оцінювання рівня її новизни. Таку оцінку запропоновано надавати, використовуючи різні показники (критерії). До них слід віднести рівень новизни (радикальності) технології, тип чи масштаб новизни.Документ Етапи комерціалізації інтелектуальних та інноваційних технологій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро ГригоровичОбґрунтовано, що процес комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій полягає в виділенні ряду етапів, проходження яких призводить до їх трансформації в ефективні технології, які надають їх власникам певні комерційні переваги.Публікація Управління стратегіями комерціалізації інтелектуальних технологій(Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2023) Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро ГригоровичУ статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування та використання стратегій комерціалізації інтелектуальних технологій. Для практичного використання запропоновано шість базових стратегій, які знайшли найбільш широке використанні в практиці введенні в господарський обіг результатів інноваційної діяльності промислових підприємств. До таких стратегій авторами віднесено використання інтелектуальних технологій у власному виробництві; продаж прав власності; ліцензування; стратегічний альянс; спільне підприємство; створення виділеного підприємства. Розглянуто науково-методичну сутність кожної з пропонованих стратегій комерціалізації, сформовано блок-схему використання їх в практичній діяльності. Особливу увагу приділено розгляду стратегії комерціалізації інтелектуальних технологій з використанням виділених підприємств у формі спін-офф або спін-аут (spin-off / spin-out), що потребує окремого обговорення через відмінності у визначеннях.Публікація Методологічні засади маркетингового забезпечення комерціалізації інтелектуальної власності(Одеський національний політехнічний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаРозглянуто теоретико-методологічні питання маркетингового забезпечення інтелектуальних технологій. Проведено дослідження сутності терміну «інтелектуальна власність» та на основі узагальнення існуючих пропозицій різних дослідників надано авторське визначення цієї дефініції. Категорію «інтелектуальна власність» запропоновано розуміти як систему відносин, що виникають у процесі створення та використання інтелектуального продукту, а також розподілу результатів цього використання. У цьому визначенні поєднані ключові складові системи відносин власності: права володіння, користування та розпорядження об'єктами власності, а також головна характеристика об'єктів – їхня приналежність до інтелектуального продукту. Основною складовою маркетингового забезпечення інтелектуально-інноваційних технологій визначено ступінь та ефективність їх комерціалізації.Документ Недоліки на ринку інтелектуальної власності(Криворізький національний університет, 2022) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаДоведено, що зростання значення інтелектуальної власності для національної економіки та появою нових, тісно пов'язаних з інтелектуальною власністю бізнес-моделей, стало передумовою виникнення і активного розвитку абсолютно нового ринку – ринку інтелектуальної власності. Разом з тим, як свідчать проведені нами дослідження, для цього ринку на сьогоднішній день ще властиві серйозні недоліки.Документ Причини низької інтелектуально-інноваційної активності промислових підприємств(Рівненський державний гуманітарний університет, 2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що стан інноваційної діяльності в Україні є незадовільним і нагально потребує свого наукового дослідження і виявлення основних проблем, які мають місце в інтелектуально-інноваційній сфері нашої країни. Проведені дослідження надали змогу виявити низку причин як об'єктивного, так і суб'єктивного характеру.Документ Рівні готовності технології до комерціалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кобєлєва, Анна Валеріївна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано за шкалою рівнів готовності технологій до комерціалізації (TRL) встановлювати 9 стадій (рівнів), які інноваційні проекти досягають з різною швидкістю, а деякі проекти можуть навіть пропустити деякі рівні. Готовність до стандартної технології поступово розвивається через фази відкриття, реалізації, практичності, застосовності, готовності до виробництва та готовності до експлуатації. Процес технологічної готовності допомагає інформувати дослідника про те, яким критеріям має бути задоволена інтелектуально-інноваційна технологія, щоб рухатися до зрілості технологічної готовності та, зрештою, готовності до використання.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »