Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Комплаєнс як інноваційна технологія боротьби з корупцією
    (2023) Сорока, Єлизавета Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обгрунтовано, що комплаєнс є управлінською функцією, спрямованою на ведення бізнесу відповідно до чинного законодавства, правил, кодексів та стандартів, встановлених компетентною владою, професійними асоціаціями та внутрішніми документами фінансової установи. Як напрям діяльності комплаєнс націлений на досягнення такого рівня відносин між організації, його клієнтами, контрагентами, партнерами та працівниками, коли ці відносини характеризуються справедливістю, взаємною довірою та співпрацею, наміром не допустити конфлікту інтересів, а також дотримуватися норм застосовного законодавства та положень внутрішніх нормативних актів та розпорядчих документів організації.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання комплаєнс-концепції для забезпечення економічної безпеки промислового підприємства
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Комплаєнс контроль як ефективний інструмент мінімізації комплаєнс-ризиків впевнено виходить на ключові позиції в управлінні сучасними організаціями, причому не лише фінансовими інститутами, а й компаніями реального сектору економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Функції та напрямки використання комплаєнс-функції на промислових підприємствах
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що до сфери комплаєнс слід віднести такі специфічні сфери: протидія легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом і фінансуванню тероризму; розробка документів і процедур, що забезпечують відповідність діяльності компанії з чинним законодавством; захист інформаційних потоків; протидія шахрайству; протидія корупції; встановлення етичних норм поведінки співробітників підприємства і таке інше.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження комплаєнс-порушень в сфері інтелектуально-інноваційної діяльності
    (ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Ткачов, Максим Михайлович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Пропонується впровадити в практику роботи промислових підприємств комплаєнс програми, в рамках якої здійснювати постійний комплаєнс-контроль за ходом виконання виробничих та комерційних завдань в сфері інноваційної діяльності та ефективної протидії проявам нечесності, шахрайства та корупційних проявів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи комплаєнс-безпеки сталого інноваційного розвитку промислових підприємств
    (ТОВ "Аграр Медіа Груп", 2021) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Проведені дослідження дають підстави зробити висновок про те, що в інноваційній сфері промислових підприємств є низка важливих проблем, пов’язаних з наявністю на підприємствах проявів корупції, шахрайства, нечесного ведення підприємницько-комерційної діяльності. Для вирішення задачі боротьби з цими проявами пропонується впровадити в практику роботи промислових підприємств комплаєнс-програми, в рамках яких здійснювати постійний комплаєнс-контроль за ходом виконання виробничих та комерційних завдань в сфері інноваційної діяльності та ефективної протидії проявам нечесності, шахрайства та корупційних проявів.
  • Ескіз
    Документ
    Комплаєнс-безпека промислового підприємства: теорія та методи
    (ООО "Планета-Принт", 2020) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    У монографії досліджено і узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід використання комплаєнс в практиці роботи підприємств та організацій. Введено в науковий обіг термін "комплаєнс-безпека" та проведено її детальний розгляд як економічної категорії. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного механізму комплаєнс-безпеки промислових підприємств, визначення в організаційній схемі управління підприємством спеціальних комплаєнс-підрозділів щодо забезпечення необхідного рівня комплаєнс-безпеки як складової загальної економічної безпеки промислового підприємства. Особливу увагу приділено питанням оцінки рівня комплаєнс-безпеки промислового підприємства, сформовано науково-методичні засади механізму комплаєнс-моніторингу з використанням тригонометричних функцій. Розглянуто сутність комплаєнс-ризиків та запропоновано модель їх оцінювання з використанням методу попарних порівнянь. Книга призначена для науковців, менеджерів промислових підприємств, фахівців економічних та юридичних служб, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний бізнес: забезпечення економічної безпеки на засадах комплаєнс-функції
    (ФОП Панов А. М., 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Доведено, що практика антимонопольного комплаєнса на промислових підприємствах виробила п'ять основних критеріїв ефективного використання комплаєнс-програм, на які слід орієнтуватися підприємствам при розробці та впровадженні комплаєнс процедур незалежно від видів порушень, на запобігання яких вони спрямовані.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток антикорупційних комплаєнс-програм в Україні
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2021) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Болюх, Ірина Олегівна; Лук'янова, Ярослава Артемівна; Видря, Єлизавета Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що дуже важливий резерв розвитку антикорупційних комплаенс систем закладений в задачах організаційно-методичного забезпечення і супроводу антикорупційних політик (практик) комерційних організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Усунення корупційної складової бізнес-дільності засобами комплаєнс-функції
    (Львівський національний аграрний університет, 2021) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович; Зіборов, Михайло Дмитрович
    Доведено, що неправомірна вигода – грошові кошти або інше майно, переваги, знижки, послуги, нематеріальні активи, будь-які вигоди нематеріального і негрошового характеру, які обіцяють, пропонують, надають або одержують без законних на те підстав.
  • Ескіз
    Документ
    Дью ділідженс в сфері комплаєнс-безпеки
    (Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2020) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що поняття due diligence застосовується як протилежність недбалості або зловживання, може використовуватися для юридичної або морально-етичної оцінки діяльності суб'єкта.