Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми ціноутворення на науково-інноваційну продукцію(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді доведено, що рішення проблем ціноутворення на науково-інноваційну продукцію вимагає комплексного підходу, який включає гнучкість, аналіз ринку, співпрацю з державними установами, використання технологій для прогнозування попиту та ефективне управління патентами. Такі підходи дозволяють компаніям знижувати ризики, забезпечувати прибутковість та робити інновації доступнішими для споживачів.Документ Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаЗапропоновано визначати науково-технічну продукцію як таку, що містить в собі нові знання або рішення, нові ідеї та науково обґрунтовані практичні методи діяльності, зафіксовані на будь-якому носії інформації, а також моделі, моделі, зразки нових виробів, матеріалів і речовин. При встановленні цін на науково-технічну продукцію її виділяють в особливу групу, що обумовлює специфічні особливості ціноутворенняДокумент Методи встановлення цін в ЄС: зовнішнє референтне ціноутворення(Сумський державний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Методи ціноутворення на наукову продукцію(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДоведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.Документ Дослідження методичних підходів до формування цін на інтелектуальну власність(Український державний університет науки і технологій, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді описані принципи визначення величини грошової вартості внеску об'єкта інтелектуальної власності до статутного капіталу в даний час мають значне значення у зв'язку з актуалізацією комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності в рамках корпоративних правочинів.Документ Встановлення верхньої межі ціни на інноваційну продукцію(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаАналіз методів визначення верхніх меж ціни на науково-технічну продукцію є важливою складовою стратегії ціноутворення в галузі високих технологій. Розглядаючи зовнішні та внутрішні фактори, дослідження виявляє взаємозв'язок між економічними умовами, конкурентоспроможністю та вартістю виробництва наукових інновацій. На тлі відсутності наукових підходів до ціноутворення, спрямованих на унікальність та унікальні особливості науково-технічної продукції, виокремлюються проблеми та потреба у нових методиках. Аналіз ринкових умов і вимог споживачів стає ключовим визначником верхніх меж ціни, де враховуються фактори, такі як попит, платоспроможність та конкурентність. Взаємодія внутрішніх факторів, таких як собівартість і прибуток, із зовнішніми, включаючи ринкову кон'юнктуру та стратегії конкурентів, визначає баланс у ціноутворенні. Дослідження підкреслює необхідність розробки цінових стратегій, що адаптовані до особливостей високотехнологічних інновацій, для забезпечення ефективного функціонування галузі. У роботі було проаналізовано методи визначення верхньої межі ціни для нової продукції, з урахуванням економічних інтересів споживача. Ці методи базуються на ціні базової техніки, яка скоригована за допомогою коефіцієнтів еквівалентності. В роботі було проведено порівняння практично використовуваного та запропонованих методів розрахунку верхньої межі ціни для науково-технічної продукції. Визначення верхньої межі дає можливість визначення оптимального обсягу виробництва нової продукції. Проведений аналізрозрахунків верхньої межі цін для нової продукції дозволяє визначити оптимальний обсяг продажів. Запропоновані методи визначення комплексного показника верхньої межі ціни, дають можливість відносно достовірно визначити показник вартості нової продукції.Документ Особливості ціноутворення на інноваційну продукцію(Національний університет "Запорізька політехніка", 2023) Климентова, М. В.; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ даний час проблема дослідження і практичного використання сучасних методів ціноутворення інноваційної промислової продукції в умовах високої складності і динамічності економічних процесів є дуже актуальною. У сучасних умовах більшості організацій використовуються дорогі методи ціноутворення, але вони малоефективні в умовах ринкової економіки, оскільки не пов'язані між собою і не враховують попит на продукцію і не стимулюють підприємства до зниження собівартості продукції.Документ Верхня і нижня ціна науково-технічної продукції(2023) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаОбґрунтовано, що використання традиційних методів ціноутворення не завжди доцільно, так як вони в переважній більшості орієнтовані на стандартні умови виробництва та використання науково-технічної продукції. А такого роду умови далеко не завжди мають місце в зв’язку з самою її методологічною сутністю. Науково-технічній продукції зазвичай притаманні риси оригінальності та унікальності, що нагально потребує і відповідних методів ціноутворення, які серед інших факторів орієнтовані на відповідний технологічний ринок.Публікація Особливості ціноутворення на експортну продукцію(Уманський національний університет садівництва, 2022) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що традиційними компонентами для визначення правильного експортного ціноутворення є витрати, ринковий попит і конкуренція. Кожен компонент необхідно порівнювати з метою підприємства при виході на зовнішній ринок. Аналіз кожного компонента з точки зору експорту може привести до експортних цін, які відрізняються від внутрішніх.Публікація Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаВ статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.