Публікація:
Особливості ціноутворення на експортну продукцію

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Уманський національний університет садівництва

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що традиційними компонентами для визначення правильного експортного ціноутворення є витрати, ринковий попит і конкуренція. Кожен компонент необхідно порівнювати з метою підприємства при виході на зовнішній ринок. Аналіз кожного компонента з точки зору експорту може привести до експортних цін, які відрізняються від внутрішніх. 

Опис

Ключові слова

ціноутворення, експорт, ринок, попит, прибуток, ефективність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Особливості ціноутворення на експортну продукцію / Т. О. Кобєлєва, І. О. Новік, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 123-125.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в