Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості діджиталізації сфери бізнес-процесів(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичЗапропоновано виділити три основні об'єкти цифрової трансформації промислового підприємства: клієнтський досвід, бізнес-процеси та фінансові моделі. Для формування і постійного покращення рівня клієнтського досвіду рекомендуємо проводити дослідження споживачів за допомогою інструментів аналітики та соціальних мереж.Документ Зарубіжний досвід комерціалізації інноваційних технологій(Сумський державний університет, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді детально розглянуто ключові питання регулювання прав на результати науково-технічної діяльності, створених за рахунок бюджетних коштів, що актуально для України, де конче необхідно запозичити зарубіжний досвід з метою співставленняДокумент Інформаційні технології в сфері бізнес-процесів(Київський національний університет культури і мистецтв, 2024) Перерва, Петро Григорович; Колотюк, Олена ІванівнаСьогодні цифрова трансформація бізнес-процесів є необхідною умовою виживання бізнесу будь-якого розміру. Саме цифрові технології та інструменти дозволяють компаніям залишатися актуальними та конкурентоспроможними на сучасних ринках. Цифровізація бізнес-процесів для компаній малого та середнього бізнесу дозволяє таким компаніям виходити на нові ринкиДокумент Оцінка впливу інтелектуальної власності на ефективність бізнес-процесів(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович; Зеленяк, Ілля СергійовичВ доповіді доведено, що наявність правової охорони для інтелектуальної власності може бути ключовим фактором для забезпечення конкурентних переваг на ринку. Інтелектуальна власність може стимулювати команду до пошуку новаторських рішень і ідей, що сприяє покращенню бізнес-процесів та введенню нових продуктів і послуг на ринок. Наявність правової охорони для інновацій може зробити компанію більш привабливою для інвесторів та потенційних партнерів, що сприяє залученню додаткових ресурсів для розвитку бізнесу. Захист інтелектуальної власності допомагає уникнути ризиків незаконного використання ідей або технологій конкурентами, що забезпечує стабільність і надійність бізнес-процесів.Документ Правове забезпечення інновацій та інтелектуальної власності(Видавець Роман Козлов, 2024) Колотюк, Олена Іванівна; Ткачов, Максим Михайлович; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що публічно-правові відносини в інтелектуально-інноваційному законодавстві мають ґрунтуватися не лише на реалізації норм конституційного та адміністративного права, як це має місце в чинному інноваційному законодавстві, але й імплементація норм фінансового та цивільного процесуального права тут також могла б відігравати важливу роль. Зазначене свідчить про те, що початкові передумови формування інноваційного законодавства не враховують важливих галузевих норм права, що, безумовно, ускладнює реалізацію курсу на інноваційний розвиток вітчизняної економіки.Документ Митний захист інтелектуальної власності(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Колотюк, Олена Іванівна; Черепанова, Вікторія Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що при здійсненні митного регулювання міжнародної торгівлі товарами, що містять інтелектуальну власність, розкрилися проблеми економічного та правового характеру, спричинені недоліками понятійного апарату, що відображає економічні та правові об'єкти та відносини, пов'язані з використанням інтелектуальної власності у комерційному обороті. Це викликає певні труднощі у практичній роботі митних органів при здійсненні регулятивної та правоохоронної функцій.Публікація Особливості митного захисту виключних прав(2022) Косенко, Олександра Петрівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що нині існує стійка тенденція щодо відродження практичної значущості промислової власності, що передбачає використання інтелектуальної, і перш за все, промислової власності не тільки для задоволення споживчого попиту, але й для вирішення поточних виробничих завдань та перспективних проблем на користь вирішення глобальних питань людського розвитку на основі революційних технологій та принципово нових інновацій у різних галузях діяльності (демографія, зміна клімату, підвищення життєвого рівня та здоров'я населення та та ін.).Документ Формування конкурентних переваг підприємств туристичного бізнесу в умовах євроінтеграції(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Перерва, Петро Григорович; Попов, Микола Олексійович; Колотюк, Олена ІванівнаПублікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств(НТУ "ХПІ", 2016) Ковальов, Євген Володимирович; Давидюк, Тетяна Вікторівна; Колотюк, Олена Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичУ статті розглянуто питання створення механізму формування та оцінки конкурентних переваг промислового підприємства. Завданням статті є розробка пропозицій щодо моделювання конкурентної переваги, прогнозування зміни сили конкурентної переваги за етапам и його життєвого циклу.