Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування політики щодо передачі ризиків інтелектуальної власності
    (Криворізький національний університет, 2022) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Результати проведеного дослідження дозволили виявити чотири основні типи політики щодо передачі ризику інтелектуальної власності: політика покриття порушення прав інтелектуальної власності; політика покриття захисту прав інтелектуальної власності; політика заяв та гарантій інтелектуальної власності; політика страхування вартості інтелектуальної власності.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми і перспективи розвитку ринку інтелектуально-інноваційної продукції
    (2022) Безверха, Анжеліка Ігорівна; Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що розвиток ринкового інтелектуально-інноваційного середовища в нашій країні – масштабне та найскладніше завдання, вирішити яке неможливо без добре продуманих та узгоджених ефективних дій з боку органів влади, економічної та наукової спільнот.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток організаційних механізмів комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності на машинобудівних підприємствах
    (НТУ "ХПИ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович
    Розглянуто теоретико-методологічну сутність комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності. Запропоновано декілька варіантів організаційного механізму комерціалізації технологій на машинобудівних підприємствах. Обґрунтовано найбільш раціональний підхід до організації процесів комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності на машинобудівних підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Косенко, Андрій Васильович
    Запропоновано методичні підходи до проведення зовнішнього та внутрішнього аудиту маркетингової діяльності промислового підприємства. Обґрунтовано фактори, що визначають ефективність проведення аудиту маркетингу.