Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Маркетингове забезпечення туристичних послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія ПетрівнаОбґрунтовано, що ефективна маркетингова програма на ринку туризму включає в себе такі елементи. Ретельне вивчення ринку туристичних послуг, ідентифікація цільової аудиторії, оцінка попиту, аналіз конкурентів і визначення унікальності вашої пропозиції. Розроблення унікальної позиції бренду, яка виділяє вас серед інших учасників ринку та привертає увагу цільової аудиторії. Розроблення привабливих турпрограм, пакетів або послуг, які відповідають потребам вашої цільової аудиторії.Документ Маркетингове забезпечення розвитку туризму в Україні(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Косенко, Софія АндріївнаДоведено, що дослідження ринку є основою для розробки ефективних маркетингових стратегій та програм, спрямованих на просування туристичного продукту України як в міжнародному, так і внутрішньому туристичних ринках. Пропоновані компоненти маркетингу разом утворюють теоретико-методичну базу для розвитку туризму в Україні за допомогою маркетингових інструментів та стратегій.Публікація Особливості міжнародної маркетингової діяльності в умовах економічної кризи(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Косенко, Софія Андріївна; Новік, Ірина Олексіївна; Перерва, Петро ГригоровичВикористання методів та інструментів міжнародної маркетингової діяльності поряд із виконанням економічних, соціальних та політичних заходів здатне прискорити вихід підприємства з кризи, дати можливість розвитку окремим сферам і галузям, змінити сприйняття та уподобання споживачів на міжнародному ринку, послужити своєрідною профілактикою виникнення кризових явищ в майбутньому періоді. Криза змушує піти з ринку ряд конкуруючих підприємств, неефективних з точки зору економіки, маркетингу або обслуговування споживачівДокумент Розробка комплексу маркетингу промислового підприємства(2023) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування над ринком важливо розробити стратегію і створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань. Нами визначено найбільш важливі цілі, які можна досягти за допомогою комплексу маркетингу.Публікація Теоретико-методична сутність маркетингу взаємовідносин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Софія АндріївнаУ даній статті розглядається сучасна концепція маркетингу - маркетинг взаємовідносин. У період з 1950-х і аж до 1990-х років відбулося формування концепції, починаючи від споживчого маркетингу, і закінчуючи власне маркетингом взаємовідносин. Маркетингові партнерські відносини засновані на принципах традиційного маркетингу, але мають відмінності, які істотно змінюють підхід підприємства до цієї бізнес- складової. Крім того, можна виділити вісім складових маркетингових відносин, які розглянуті в статті. В даний час маркетингу відносин як новій парадигмі приділяється велика увага як у зарубіжних, так і в українських дослідженнях. Більшість науковців відзначають такі основні причини зростання інтересу до концепції маркетингу взаємин: глобалізація економіки та насичення попиту, розвиток маркетингу сфери послуг, розвиток маркетингу на промислових ринках, розвиток інформаційних технологій, систем інформаційної комунікації. Доведено, що маркетингу взаємовідносин, як економічній категорії, притаманні і певні принципи, які формуються на принципах традиційного маркетингу, але мають відмінності, які суттєво змінюють підхід підприємства до цього компонента бізнесу. До принципів власне маркетингу взаємовідносин ми пропонуємо віднести наступні: принцип створення нової цінності з подальшим розподілом вигоди між споживачем та виробником; принцип індивідуалізацій споживача, який після придбання продукції підприємства стає його партнером у процесі визначення нових цінностей; принцип цільового призначення бізнес-процесів підприємства (технології, комунікації, підготовка персоналу тощо), які мають бути спрямовані на створення цінностей, якими хоче володіти споживач; принцип виробництва в реальному часі, який не спрямований на невизначено довгу перспективу; принцип привілейності постійних споживачів, на відміну від споживачів або організацій, що регулярно змінюють партнерів. У майбутньому наявність цього принципу передбачає тісніші стосунки з базовими клієнтами; принцип підпорядкування внутрішніх цінностей підприємства забезпеченню виникненню або випуску тієї цінності, яку хоче мати споживач. Ефективному використанню цього принципу підпорядковані зовнішні взаємозв'язки: постачальники, посередники, акціонери та інші суб'єкти ринку. Знання особистих цінностей дозволяє усвідомити, які потреби мають першорядне значення для споживача, яким чином останній оцінює свою задоволеність від споживання цього товару, або послуги, що має особливо важливе значення для ефективної реалізації концепції маркетингу взаємовідносин. Орієнтація організації на клієнтів, забезпечення вищого рівня їхньої задоволеності та зміцнення зв'язків з клієнтами, призводять до подальшого підвищення цінності окремих клієнтів і дозволяє підприємству їх повніше використовувати.Документ Особливості маркетингу дитячої школи танців(2022) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що просування дитячої школи танців дещо відрізняється своєю специфікою. Так як заняття проходять у певному місці (районі, місті, селищі) необхідно налаштовувати рекламу та орієнтувати відвідувачів відразу на потрібне місце. Тому пропонується для маркетингу послуг дитячої школи танців використовувати контекстну реклама.Документ Сутність сучасної концепції маркетингу вражень(2022) Косенко, Софія Андріївна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що виробники товарів стоять перед дилемою, що робити, коли споживачам в багатьох випадках набридають однотипні масові товари, пропоновані виробниками. Виходом із такої ситуації є випуск нового продукту під вузьку аудиторію (невеликий ринковий сегмент), але виробляти речі, які б задовольняли запитам окремих споживачів, досить трудомістко і затратно.