Публікація: Особливості міжнародної маркетингової діяльності в умовах економічної кризи
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Анотація
Використання методів та інструментів міжнародної маркетингової діяльності поряд із виконанням економічних, соціальних та політичних заходів здатне прискорити вихід підприємства з кризи, дати можливість розвитку окремим сферам і галузям, змінити сприйняття та уподобання споживачів на міжнародному ринку, послужити своєрідною профілактикою виникнення кризових явищ в майбутньому періоді. Криза змушує піти з ринку ряд конкуруючих підприємств, неефективних з точки зору економіки, маркетингу або обслуговування споживачів
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Косенко С. А. Особливості міжнародної маркетингової діяльності в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / Софія Косенко, Ірина Новік, Петро Перерва // Маркетинг в Україні = Marketing in Ukraine : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет. конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленко [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 22-25. – URL: https://drive.google.com/file/d/1Iglyp1Pe_BrwCvI5M2kHiQvAQIbEi011/view?pli=1