Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Аспекти трансформації маркетингу в цифрове середовище
    (Одеська політехніка. ТЕС, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Паймаш, Г. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність цифрових маркетингових стратегій у формуванні сучасної споживчої поведінки
    (2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, А. В.; Кролівець, Ігор Валерійович
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в цифровому маркетинговому середовищі
    (Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор Валерійович
    Стаття розглядає тему ефективності використання інтерактивних інструментів комунікації та CRM-систем в сучасному цифровому маркетинговому середовищі. В основі розгляду лежить аналіз сучасних тенденцій цифрового маркетингу та визначення ролі різноманітних інтерактивних інструментів у взаємодії з аудиторією. Стаття вивчає вплив різних інтерактивних засобів, таких як соціальні медіа, вебінари, онлайн-опитування, месенджери, на створення ефективної комунікації та залучення цільової аудиторії. Окрема увага приділяється використанню CRM-систем для збору та обробки даних про клієнтів, що дозволяє персоналізувати маркетингові стратегії та підвищувати рівень задоволеності клієнтів. Докладно аналізуються позитивні аспекти та виклики, пов'язані із використанням цих інструментів, які можуть виникнути в контексті цифрового маркетингу. Вони також надають конкретні практичні рекомендації та стратегії для оптимізації використання інтерактивних інструментів та CRM-систем з метою досягнення максимальної ефективності. Завдяки науковому підходу та практичній орієнтації, дослідження цієї статті може бути корисним для маркетологів, менеджерів з розвитку бізнесу, а також для фахівців, які відповідають за стратегії бренду, прагнучи покращити свої цифрові маркетингові підходи та зміцнити відносини з клієнтами за допомогою інтерактивних інструментів та CRM-систем.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив інформаційних технологій на стратегії маркетингу: аналіз тенденцій і викликів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Кролівець, Ігор Валерійович
    Стаття аналізує зміни, що відбулися в стратегіях маркетингу через використання новітніх технологій. Переваги та виклики, пов'язані із застосуванням інформаційних технологій в маркетингових стратегіях, ретельно аналізуються для розкриття їхнього впливу на ефективність підприємств. Висвітлено важливі техно логічні інновації, такі як аналітика даних, соціальні мережі та електронна комерція, які формують сучасний ландшафт маркетингу. Дослідження також детально розглядає виклики, що виникають у зв'язку зі зростанням використання інформаційних технологій в маркетингу. Зокрема, висвітлено питання щодо конфіденційності даних та етичних аспектів використання технологій у маркетингових практиках. Розглядається важливість адаптації стратегій маркетингу до швидко змінного технологічного середовища для забезпечення конкурентоспроможності. Мета даного дослідження полягає в докладному вивченні впливу інформаційних технологій на стратегії маркетингу та виявленні ключових тенденцій та викликів, що виникають в сучасному бізнес-середовищі. Дослідження спрямоване на аналіз змін в маркетингових підходах та стратегіях, обумовлених використанням новітніх технологій, які зазнали широкого застосування в корпоративному сектор.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості застосування цифрового маркетингу у процесі відбудови економіки України
    (ТОВ "ДСК-центр", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Дрепін, Іван Миколайович ; Паймаш, Ганна Василівна
    Стаття виокремлює важливий аспект економічного розвитку країн через призму цифрового маркетингу. Основна мета дослідження полягає в аналізі та ідентифікації конкретних особливостей застосування цифрових маркетингових стратегій у відновленні економічного потенціалу України. Мета статті, — оцінити вплив цифрового маркетингу на процеси відбудови економіки України, ідентифікувати ключові аспекти та визначити оптимальні стратегії для забезпечення стійкого розвитку.Стаття розкриває позитивний вплив застосування цифрових маркетингових інструментів на економіку України. Серед результатів визначаються зростання обсягів продажів, підвищення відомості про бренди та збільшення конкурентоспроможності компаній. Дослідження підтверджує, що впровадження цифрових маркетингових стратегій сприяє значущому зростанню обсягів продажів для підприємств різних галузей економіки. Зокрема, використання ефективних інструментів органічного та платного просування допомагає підприємствам залучати нових клієнтів та збільшувати конверсію. Використання соціальних мереж, контент-маркетингу та інших цифрових платформ сприяє підвищенню відомості про бренди. Споживачі стають більш обізнаними щодо продуктів та послуг, що дозволяє підприємствам займати більш впевнену позицію на ринку. Компанії, які успішно використовують цифрові маркетингові стратегії, стають більш конкурентоспроможними. Ефективне використання аналітики та персоналізованих стратегій дозволяє підприємствам визначати та втілювати інновації, а також адаптуватися до змін в споживчому попиті та кон'юнктурі ринку. Дослідження вказує на те, що цифровий маркетинг може служити інструментом для підтримки малих та середніх підприємств, допомагаючи їм отримувати доступ до нових ринків та розширювати свою клієнтську базу без значних витрат. Застосування цифрових інструментів аналітики та тестування дозволяє підприємствам точно визначати ефективність своїх маркетингових кампаній та швидко реагувати на зміни в стратегії в реальному часі. Об'єктивні результати дослідження вказують на те, що впровадження цифрового маркетингу є ключовим чинником для досягнення позитивних економічних показників у відновлювальному процесі України. Стаття вносить вагомий внесок у науковий дискурс, пропонуючи глибокий аналіз конкретних аспектів застосування цифрового маркетингу в контексті відбудови економіки. Дослідження розкриває нові підходи та можливості, сприяючи розширенню знань у галузі економічної теорії та маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості управління конкурентоспроможністю інноваційно-орієнтованого підприємства
    (ФОП Лібуркіна Л. М., 2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив цифровізації маркетингу на ефективність виробництва
    (Державний біотехнологічний університет, 2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович; Паймаш, Ганна Василівна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості формування маркетингового персоналу щодо людського капіталу осіб з особливими потребами у системі управління персоналу
    (ТОВ "ДКС Центр", 2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович
    Маркетинг персоналу на сучасному етапі містить визначення потреби підприємства у кадрах у кількісному та якісному аспектах з обов'язковим аналізом зовнішніх і внутрішніх чинників, що формують потребу підприємства у співробітниках і які впливають на ефективність виконання персоналом покладених нею посадових обов'язків, формування іміджу роботодавця. У статті розглянуто фактори формування людського капіталу з особливими потребами: демографічні, економічні, соціальні, виробничі, екологічні, технологічні, інституційні, поведінкові тощо. Проаналізовано стан професійного навчання осіб з особливими потребами. Досліджено положення людей з особливими потребами на ринку праці. Розглянуто етапи інклюзивного найму: визначення відповідних посад для кандидатів з особливими потребами, знаходження кандидатів, проведення співбесіди, ознайомлення команди з інклюзивною політикою, організування робочого місця, складання робочого завдання, адаптування нових співробітників до роботи та колективу.
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив цифрових технологій на промисловий маркетинг підприємства
    (2023) Райко, Діана Валеріївна; Кролівець, Ігор Валерійович