Публікація: Аспекти трансформації маркетингу в цифрове середовище
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Одеська політехніка. ТЕС
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, трансформація, цифровий маркетинг, рекламні інструменти
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Аспекти трансформації маркетингу в цифрове середовище / Райко Д. В., Кролівець І. В., Паймаш Г.В. // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 вересня 2024 р. / Національний університет "Одеська політехніка" [та ін.]. – Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. – С. 100-101.
