Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Екстрене дистанційне навчання в Україні(КП "Міська друкарня", 2020) Кухаренко, Володимир Миколайович; Бондаренко, Володимир ВасильовичУ колективній монографії викладено теоретико-методологічні погляди на нагальну для всієї системи освіти України проблему реалізації навчального процесу в умовах карантину, викликаного пандемією COVID-19. Навчальні заклади України всіх рівнів змушені були за короткий термін перейти на дистанційний навчальний процес, до якого не всі виявилися готовими. При розгляді прикладів реалізації навчального процесу з’ясувалося, що процес планування освіти та її практична реалізація в умовах кризи вимагають не лише творчого підходу, але й прийняття серйозних організаційних заходів і не лише на рівні самих навчальних закладів. Науково-методичний і науково-практичний аналіз ситуації, запропонований науково-педагогічною спільнотою охоплює широке коло питань, проблем і пропозицій, які ґрунтуються на власному педагогічному досвіді. Видання призначене для науково-педагогічних працівників, викладачів-практиків, аспірантів, магістрів й усіх тих, кому не байдужі питання сучасної освітньої системи України.Документ Коннективістський дистанційний курс "Змішане навчання"(2016) Кухаренко, Володимир МиколайовичВ даний час велика увага приділяється розвитку змішаного навчання – поєднанню традиційного та дистанційного (30-70%) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи – проаналізувати матеріали з мережі за тримісячний термін та отримати напрями розвитку теорії та практики змішаного навчання з використанням коннективістських підходів і методів формування персональної навчальної мережі. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження – процес формування персональної навчальної мережі. Результати аналізу показують, що на даному етапі викладачі не вважають діяльність з формування персональної навчальної мережі практичною діяльністю. Це пояснюється тим, що такий процес має неявний характер.Документ Підготовка кураторів змісту(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена ВолодимирівнаДокумент Змішане (гібридне) навчання та професійне навчання(ТОВ "СІК-ГРУП УКРАЇНА", 2017) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Система підготовки кадрів дистанційного навчання(2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичСистема підготовки кадрів дистанційного навчання повинна включати курси, які готують викладача до дистанційного навчання, формують компетентності розробника дистанційного курсу, навички тьютора. Успішне впровадження дистанційного навчання вимагає наявність експертів, які забезпечують виконання стандартів та пошук нових ефективних методів навчання. Проблемна лабораторія дистанційного навчання НТУ "ХПІ" створила такі дистанційні курси та протягом багатьох років проводить відкрите навчання, в якому беруть участь вчителі та викладачі України. Аналіз навчального процесу дозволяє постійно розвивати ці курси. Підготовлені кадри дистанційного навчання успішно впроваджують нові форми навчання у своїх організаціях.Документ Нові компетентності тьютора(2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичОрганізація сучасного навчального процесу, нової інформаційної культури - це вимоги сучасного світу. В роботі проведено аналіз факторів, що впливають на підготовку педагогічних працівників: навчальне середовище і його вплив на педагогічну культуру, особливості управління змішаним навчанням, нова роль викладача, компетенції викладача, особливості відкритих дистанційних курсів та відкритої освітньої практики. Результати аналізу використані при створенні відкритого дистанційного курсу для підготовки тьюторів дистанційного та змішаного навчання. Проведений навчальний процес показав високий рівень підготовки мотивованих викладачів, що сприяє подальшому розвитку курсу.Документ Змішане навчання в університеті(ФОП Петрова І. В., 2016) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Модель тьютора у дистанційному та змішаному навчанні(Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичУ роботі розглядаються особисті характеристики тьютора – організатора навчального процесу на сучасному етапі, компетентності, особливості роботи у відкритих дистанційних курсах та змішаному навчанні. Повний текст можна знайти у посібнику "Тьютор дистанційного та змішаного навчання", підготовлений автором доповіді.Документ Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання"(Інститут педагогіки НАПН України, 2017) Кухаренко, Володимир МиколайовичУ роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "Змішане навчання", проведеного проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання (LMS) для супроводу навчального процесу (бажано використовувати Moodle) та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума.Документ Відкриті дистанційні курси(Інститут педагогіки НАПН України, 2015) Кухаренко, Володимир Миколайович