Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Новітні рекламні технології, що змінюють підходи до рекламної стратегії
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2024) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна
    В статті розглядаються питання пов’язані з особливостями застосування новітніх рекламних технологій сучасними компаніями. Встановлено, що новітні рекламні технології наразі змінюють традиційні підходи до розробки та використання рекламної стратегії, а також є більш орієнтованими на кожного окремого споживача. Визначено, що сучасне висококонкурентне ринкове середовище підштовхує компанії використовувати новітні рекламні рішення для досягнення нового маркетингового ландшафту. В статті надаються характеристики найбільш затребуваних традиційних рекламних технологій, розглядаються їх особливості, переваги та недоліки в контексті сучасної України. Проаналізовані особливості та порядок застосування штучного інтелекту, віртуальної реальності, аналітики даних та інших інноваційних засобів у підвищенні ефективності рекламних кампаній. Наведено приклади реалізації таких технологій українськими підприємствами в своїй рекламній діяльності. Розглянуто вплив персоналізації реклами, розумних алгоритмів таргетингу та інтерактивних форматів на сприйняття аудиторією реклами. В статті також розглядаються етичні аспекти використання цих технологій та можливі наслідки для суспільства і рекламодавців. Висновки дослідження вказують на те, що інноваційні рекламні технології відкривають нові можливості для залучення аудиторії, формування рекламних стратегій та підвищення конкурентоспроможності брендів у сучасному цифровому середовищі.
  • Ескіз
    Публікація
    Прийоми залучення уваги глядача в рекламі
    (ВД "ІНЖЕК", 2020) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Білошкуренко, Наталія Георгіївна
    Ситуація, що склалася на ринку українських медіа, говорить про те, що не існує точних прогнозів розвитку певних напрямків у виробництві реклами, за допомогою яких можна було б завоювати увагу споживача. Отже, виникає необхідність пошуку шляхів залучення уваги споживачів до рекламних матеріалів. Метою статті є виявлення шляхів залучення уваги споживачів до відеореклами. Досягнення поставленої мети відбувалося за допомогою вирішення таких завдань, як: виявлення джерел пошуку нових ідей; аналіз основних елементів якісної відеореклами; дослідження емоцій людини; розгляд основних сучасних технологій, що застосовуються при виробництві відеореклами. Використання ефективних рекламних інструментів з метою залучення уваги споживача можливо лише після повного розуміння перспектив і особливостей розвитку місцевого ринку реклами. У роботі розглянуті основні тенденції та результати роботи медіаринку України. Проаналізовано основні перспективи його подальшого розвитку. Встановлено певні алгоритми пошуку нових ідей для рекламних повідомлень. Проведено аналіз основних елементів, які можуть формувати якісний відеоконтент. Зроблено акцент на тому, що емоції людини – одна з найцікавіших і складних, з точки зору ефективності реклами, частин процесу її створення. Проведено огляд основних сучасних технологій, які на сьогодні використовуються при створенні рекламних роликів. Виявлено їх переваги та недоліки. Встановлено, що емоційний сторітеллінг ставатиме все більш популярним і буде захоплювати увагу споживача.
  • Ескіз
    Публікація
    Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок
    (Класичний приватний університет, 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур Натікович
    У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та, яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.