Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Публікація Міжнародне інноваційне підприємництвo: стартап проектування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Линник, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович; Ляліна, Олександра АндріївнаДослідження фокусується на аналізі кращих практик у створенні та розвитку стартапів у міжнародному масштабі з особливим акцентом на інноваційність та підприємницький дух. Зокрема, розглядаються такі аспекти, як стратегії залучення інвестицій, управління ризиками, взаємодія з міжнародними партнерами та створення конкурентоздатного продукту або послуги. Ця тема важлива для розуміння та підтримки розвитку інноваційних стартапів у світовому масштабі і може слугувати основою для розробки стратегій та політик у сфері підтримки підприємництва та інновацій.Публікація Стартап проектування в сфері міжнародного інноваційного підприємництва(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2024) Линник, Олена Іванівна; Перерва, Петро Григорович; Бударина, Людмила ГеннадіївнаВ доповіді доведено, що стартап у сфері міжнародного інноваційного підприємництва вимагає уважного планування, стратегічного підходу та інноваційного мислення. Пропонуємо п’ять основних кроків до успішної реалізації стартап-проектів в сфері міжнародного інноваційного підприємництва: визначення ідеї та місії; розробка бізнес-плану; розробка продукту або послуги; маркетинг та продажі, розширення та масштабування. Плануються кроки щодо виходу на нові міжнародні ринки та розвитку партнерських відносин. Здійснюється масштабування бізнесу, для чого йде розвиток підприємства, залучення більше клієнтів, вдосконалення продукту та розширення команди.Публікація Конспект лекцій з дисципліни "Інноваційне підприємництво та стартап-проєктування"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Линник, Олена ІванівнаМета навчальної дисципліни «Інноваційне підприємництво та стартап-проєктування» - формування у студентів системи знань і практичних навичок у створенні і управлінні стартап продуктами на початковій стадії, підготовка студентів до участі в акселераційних і грантових програмах підтримки стартапів. В результаті навчання студент: ● інтегрований в студентську стартап екосистему; ● має розуміння, як створити власний стартап; ● має перший прототип власного проекту, план його розвитку, команду; ● має перспективи розвивати цей проект далі в інкубаційних та акселераційних програмах.Публікація Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Інноваційне підприємництво та стартап-проєктування"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Линник, Олена ІванівнаМета даних методичних вказівок - надати допомогу студентам у вивченні дисципліни «Інноваційне підприємництво та стартап-проєктування». Методичні вказівки містять план проведення практичних занять, завдання для практичних занять, для самостійної роботи, вказівки по їх виконанню, питання на контрольну роботу і склад індивідуальних завдань. Для виконання завдань можна скористатися джерелами інформації, які наведені наприкінці методичних вказівок.Публікація Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Линник, Олена ІванівнаМета даних методичних вказівок - надати допомогу студентам у вивченні дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами». Методичні вказівки містять план проведення практичних занять, завдання для практичних занять, для самостійної роботи, вказівки по їх виконанню, питання на контрольну роботу і склад індивідуальних завдань. Для виконання завдань можна скористатися джерелами інформації, які наведені наприкінці методичних вказівок.Публікація Підтримка інноваційних стартапів маркетинговими засобами(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Мехович, Сергій Анатолійович; Линник, Олена Іванівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Дьякова, Наталія Миколаївна; Верютіна, Вікторія ЮріївнаВ доповіді доведено, що труднощі в просуванні нової продукції на зарубіжний ринок пов'язані, перш за все, з ризиком неприйняття потенційними споживачами. Це може стати проблемою для будь-якої компанії, але особливо це актуально для ринку нових високотехнологічних товарів. Високотехнологічні продукти мають такі особливості, як коротший життєвий цикл, вони вимагають від своїх клієнтів нових навичок і знань. Як правило, ці товари мають складні для визначення межі свого сегмента ринку і тут складніше побудувати ціноутворення.