Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Основи програмування на С/С++ в прикладах. Частина 2(2022) Соболь, Максим Олегович; Любченко, Наталія Юріївна; Івашко, Андрій Васильович; Паржин, Юрій Володимирович; Пугачов, Роман ВолодимировичНавчально-методичний посібник складається з восьми практичних робіт в прикладах, які охоплюють другу частину курсу "Основи програмування", присвячені розділам початкового курсу програмування: від рекурсії, використання покажчиків до самостійної розробки динамічних структур даних. Приклади представлені у вигляді добре документованих початкового програмного коду. Для студентів комп’ютерних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Системи контролю версіями(2019) Пугачов, Роман Володимирович; Любченко, Наталія Юріївна; Соболь, Максим ОлеговичНавчально-методичний посібник складається з десяти практичних робіт, які охоплюють першу частину курсу "Технології створення програмних продуктів", присвячені знайомству з найпопулярнішими на сьогоднішній день системами контролю версій Git та SVN. Розглядаються способи роботи у командному рядку (терміналі), за допомогою графічних клієнтів та у спеціалізованих середовищах розробки IntelIJ Idea та Eclipse. Для студентів комп’ютерних спеціальностей вищих навчальних закладів.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Програмування мікропроцесорів"(2021) Подорожняк, Андрій Олексійович; Любченко, Наталія ЮріївнаСамостійна робота студентів (СРС) – навчальна та навчально-дослідницька робота студентів, яка виконується у позаудиторний (аудиторний) час за завданням і при методичному керівництві викладача, але без його особистої участі. СРС не тільки сприяє ефективному засвоєнню навчальної інформації, способів здійснення пізнавальної або професійної діяльності, але й вихованню у студентів таких якостей, як відповідальність, ініціативність та працьовитість. Метою викладання дисципліни "Програмування мікропроцесорів" є ознайомлення студентів з принципами побудови мікропроцесорів (МП) та мікропроцесорних систем (МПС); вивчення структур і режимів функціонування мікропроцесорних засобів, програмування МП та пристроїв з їх оточення; вивчення основних режимів роботи МП і методів сегментної та сторінкової організації пам’яті; вивчення основних вузлів МП; вивчення сигналів системної шини МП і режимів передачі даних по системній шині; набуття практичних навичок побудови МПС та програмування роботи МП у заданому режимі. За результатами навчання студенти повинні знати і розуміти наукові й математичні положення, що лежать в основі функціонування комп’ютерних засобів, систем та мереж, а також уміти: – застосовувати знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації програмно-технічних засобів комп’ютерних систем та мереж для вирішення технічних задач спеціальності; – розробляти програмне забезпечення для вбудованих і розподілених застосувань, мобільних і гібридних систем; розраховувати та експлуатувати типове для спеціальності обладнання; – здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач комп’ютерної інженерії; – оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.