Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Публікація Удосконалення асортиментної політики підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сиднюк, Ю. В.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мельниченко, О. М.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Особливості інтернет-маркетингу підприємств України для світового ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Дрепін, Іван Миколайович ; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Конкурентоспроможність продукту на сучасному ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сушко, Є. І.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Застосування інструментарію маркетингового управління в ринковій діяльності підприємств(2021) Літвиненко, Олександра Олександрівна; Літвиненко, Марія ВладиславнаПублікація Дослідження системи управління маркетингом на сучасному підприємстві(2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Скорик, Інна МиколаївнаПублікація Комерційна діяльність як конкурентна перевага підприємства на ринку(2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Зайцев, Д. С.Публікація Дослідження проблеми сучасних форм і систем підвищення кваліфікації робітничих кадрів(НТУ "ХПІ", 2011) Ісаєва, І. Г.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПроведено аналіз проблемних ситуацій, що стосуються підвищення кваліфікації, зроблено висновок про загальну ефективність тренінгів персоналу. Показана необхідність розробки програми роз’яснень з питань мотивації підвищення кваліфікації. Отримані у роботі результати мають практичне значення в конкурентній боротьбі підприємства.Публікація Підвищення ефективності господарської діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Піскун, Н. В.; Літвиненко, Марія ВладиславнаПропонується використання традиційних показників ефективності підприємства таких як рентабельність, ліквідність,платоспроможність, фінансовий стан. Визначено структуру основних виробничих фондів,яка характеризує виробничо-технічні особливості підприємства,також аналіз руху та технічного стану основних засобів,на основі згортання показників. Порівняння показників фінансової ліквідності у єдиний інтегральний показник та порівняння його із значеннями нормативного та граничного інтегральними показникамиПублікація Напрями поліпшення фінансового стану підприємств в ринкових умовах(НТУ "ХПІ", 2012) Кушнір, О. І.; Літвиненко, Марія ВладиславнаРозглянуто теоретичні аспекти оцінки фінансового стану підприємства. Проведено фінансовий аналіз ПАТ «Харківська бісквітна Фабрика» та надано пропозиції щодо покращення його фінансового становища, враховуючи вимоги кондитерського ринка.