Публікація:
Особливості інтернет-маркетингу підприємств України для світового ринку

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, маркетингова діяльність, ринкові відносини, соціальні мережі, бізнес

Бібліографічний опис

Дрепін І. М. Особливості інтернет-маркетингу підприємств України для світового ринку / І. М. Дрепін, М. В. Літвиненко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 14-16 грудня 2022 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2022. – С. 220.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в