Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток математичної моделі поздовжньо-кутових, вертикальних та поздовжніх коливань колісного трактора в агрегаті з напівпричепом(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Ребров, Олексій ЮрійовичДокумент Динаміка руху колісних тракторів(Мірошниченко Олег Анатолійович, 2021) Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Кожушко, Андрій Павлович; Якунін, Максим ЄвгеновичПредставлені матеріали висвітлюють основні напрацювання науковців кафедри автомобіле- та тракторобудування НТУ "ХПІ" при дослідженні динаміки руху колісного трактора типу ХТЗ-150К. Монографія призначена для інженерно-технічних працівників в галузі транспортного машинобудування, може бути корисною для магістрантів, аспірантів і докторантів транспортного та сільськогосподарського профілю.Документ Тягово-динамічний та паливо-економічний розрахунок автомобіля(Моделіст, 2021) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Шевцов, Вадим МихайловичОсобливістю даного видання методичних вказівок є те, що в них наведено приклади визначення параметрів динамічних і паливно-економічних характеристик автомобіля, які, певною мірою, дозволяють реалізувати концепцію індивідуального підходу у навчальному процесі. У методичних вказівках наведено методику перевірочного тягового розрахунку на прикладі автомобіля Opel Astra Classic.Документ Експериментальне дослідження плавності руху трактора з причепом при русі по дорозі з асфальтним покриттям(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичДокумент Призначення припусків на механічну обробку деталей розрахунково-аналітичним методом(Моделіст, 2020) Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичПри виконанні курсового проекту з дисциплін «Технологія виробництва автомобілів та тракторів» та «Технологія виробництва та ремонту автомобілів» студенти спеціалізації 133.01 «Автомобілі та трактори» та 274.01 «Автомобілі та автомобільне господарство» здійснюють проєктування заготовки, з якої шляхом механічної обробки поверхонь виготовляється деталь, креслення якої видається студенту як завдання для розробки технологічного процесу. У процесі вивчення зазначених дисциплін студенти на практичних заняттях знайомляться з методикою призначення припусків на механічну обробку поверхонь заготовки, що дозволяє їм оформити креслення заготовки. Мета цієї роботи – допомогти студентам, які виконують курсовий проєкт з розробки технологічного процесу механічної обробки деталі, глибше усвідомити вплив різних факторів на величину припуску, який необхідно призначити на механічну обробку кожної поверхні заготовки деталі. Розрахунково-аналітичний метод призначення припусків, який розглядається у цій роботі, дозволяє студенту проаналізувати особливості виконання технологічних операцій, на яких буде оброблятися певна поверхня заготовки, і призначити таким чином припуск, мінімально необхідний для виконання цієї обробки. Методичні вказівки включають викладення основних міркувань, які слід урахувати при призначенні припусків в умовах серійного виробництва, коли обробка заготовок проводиться різальним інструментом, заздалегідь встановленим на потрібний розмір. Розглядається також варіант обробки з індивідуальною установкою інструмента на розмір при обробці кожної заготовки, а також багатопрохідна обробка (типу шліфування) з поступовим наближенням розміру поверхні, що обробляється, до потрібної величини. Викладення матеріалу супроводжується посиланнями на рекомендовану літературу та контрольними завданнями, що полегшить роботу студентам при відпрацюванні змісту практичних занять та виконанні курсового проекту. Методичні вказівки включають також приклад призначення проміжних та загального припусків на обробку однієї з поверхонь заготовки розрахунково-аналітичним методом.Документ Аналіз впливу коливань рідкого вантажу в напівпричіпній цистерні на показники руху колісного трактора(Технологічний Центр, 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Ребров, Олексій Юрійович; Кальченко, Борис Іванович; Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичВеликий обсяг транспортної роботи колісного трактора припадає на перевезення рідких вантажів тракторними цистернами. Ці цистерни відрізняються від автомобільних та залізничних контейнерів-цистерн відсутністю внутрішніх перегородок, які б гасили коливання рідини. Постійна тенденція до збільшення таких вантажоперевезень зумовлює виникнення негативних факторів впливу на стан здоров’я водія та економічні показники трактора. При дослідженні впливу динамічного навантаження на паливну економічність використовувалась математична модель, яка здатна проводити імітаційне моделювання роботи двигуна на часткових навантаженнях та швидкісних режимах.Документ Шляхи зниження динамічної навантаженності ходових систем колісних тракторів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичДокумент Експериментальне дослідження плавності руху та навантаженності ходової системи колісного трактору оснащеного пневморесорною підвіскою(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Мамонтов, Анатолій ГеннадійовичДокумент Формування математичної моделі динамічної навантаженості ходової системи колісного трактора з напівпричіпним агрегатом(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Кожушко, Андрій Павлович; Ребров, Олексій ЮрійовичНаведено математичну модель поздовжньо-кутового руху машинно-тракторного агрегату на базі колісного трактора та напівпричіпного агрегату. Модель дозволяє враховувати нелінійні зміни пружних та дисипативних характеристик підвіски, пневматичних елементів, а також коливальний рух в шарнірі тягово-причіпного пристрою. Запропоновано математичний алгоритм для визначення нелінійної характеристики пневматичної ресори залежно від деформації передньої підвіски колісного трактора. Оскільки сьогодні головними трендами сучасного тракторобудування є збільшення експлуатаційної швидкості руху та нарощування мас в вантажоперевезеннях, тоді дослідження в галузі плавності руху вважається актуальним. Це обумовлено впливом зростаючих збурювальних факторів, які виникають при збільшенні швидкостей руху на якісні показники підвіски транспортного засобу. Встановлено закономірність зміни динамічної навантаженості ходової системи колісного трактора при виконані транспортних робіт з напівпричіпним агрегатом залежно від агротехнічного стану опорної поверхні та наявності зазору в тягово-зчіпному пристрої. Встановлено вплив різних систем підресорювання переднього моста колісного трактора на показники плавності руху (середньоквадратичне прискорення рами та сидіння трактора) та динамічної навантаженості на ходову систему колісного трактора. Доцільність даних досліджень обґрунтовано наявністю як практичної, так і теоретичної цінності. Практична цінність роботи в тому, що вона дає змогу ще на етапі проектування або модернізації колісного трактора з напівпричепом виявити динамічні складові, які негативним чином будуть впливати на плавність руху. Теоретична значимість полягає у наданні математичного алгоритму для можливості оцінювання динамічної навантаженості ходової системи машинно-тракторного агрегату. Що дає певні ефекти від впровадження в галузі надійності.Документ Шляхи зменшення впливу поздовжніх коливань транспортного засобу з агрегатами перемінної маси(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кожушко, Андрій Павлович; Кравченко, Сергій Сергійович; Мамонтов, Анатолій Геннадійович; Болжаларський, Олександр ОлександровичМатеріали даної статті містять практичні рекомендації щодо експлуатації колісних тракторів з агрегатами перемінної маси (причіпних та/або напівпричіпних цистерн) без конструктивної модернізації самого агрегату. Оскільки при виконанні транспортної роботи на колісний трактор діють поздовжні коливання, що виникають при коливанні рідини в цистерні, то постає необхідність боротьби з ними. В роботі розглянуті найбільш популярні тягово-зчіпні пристрої, які використовуються при зчіпці сільськогосподарських агрегатів. Відокремлено, що більш пріоритетним є гідрофікований гак, який конструктивно складається з демпферного механізму. Також відмічено, що серед найбільш бажаних трансмісій, якими можуть оснащуватися сучасні колісні трактори, є безступінчасті двопотокові гідрооб’ємно-механічні. Основною їх перевагою, на відміну від трансмісій аналогів, є присутність гідравлічної ланки, за допомогою якої відбувається зменшення механічних коливань агрегата перемінної маси, що надходять через трансмісійну установку. Оскільки до цього часу для тракторобудування основним рушійним енергетичним агрегатом залишається дизельний двигун внутрішнього згоряння, в роботі представлено електронну систему мікроконтролерного регулювання частоти обертання колінчастого вала за допомогою керування подачею палива. Основною відмінністю електронної системи мікроконтролерного регулювання частоти обертання колінчастого вала є алгоритм, який базується на тому, що для досягнення рівноважного (сталого) режиму роботи задається необхідне положення паливної рейки, яке позитивно залежить від положення органу керування паливоподачею та негативно – від поточної частоти обертання колінчастого вала, та без внесення значних конструктивних змін у паливну апаратуру дозволяє покращити експлуатаційні характеристики дизеля.